نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

روزای قرنطینه

جمعه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۸، ۰۸:۳۱ ب.ظ

سلام

 

 

چون دیدم همه تو خونه گیر کردن، حس کردم شاید بهتر باشه یه بار یه مدل ساده مدیتیشن رو که راجت میشه انجام داد رو معرفی کنم. اگه نمیتونید بیرون برید و امتحانش نکردید میتونید روزی 3-4 بار هر دفعه 5-10 دقیقه امتحان کنید حتی.

یعنی لازم نیست خیلی زیاد انجام بدیدا، ولی این روزا که احتمالا کار زیادی نمیشه کرد، یکم سفر به درون میتونه جالب باشه و وقت پر کن.

اولش ممکنه خسته کننده باشه ولی کم کم جذاب میشه. 

راستی تو ویدئو یادم رفت اگه سردتون میشه یه ملافه روتون هم میتونید بندازید. 

ویدئوش اینجاس 

 

  • ظریف

نظرات (۶)

  • فاطمه حسینی
  • 👌مدتیشن خوبه خیلی تو این روزا

    تشکر

    پاسخ:
    چخوب :) ممنون

    همچین بدم میاد از این لینکای یوتیوبی 😡

    پاسخ:
    :))

    اون اولش که در مورد بیشتر آگاه شدن می‌گفتید،

    من اتفاقا دیشب داشتم چند خط راجع به همین می‌نوشتم که شاید پستش کنم :))

     

    هیچ‌وقت این مدیتیشنو طولانی مدت ادامه ندادم، فک کنم دیگه وقتشه!

    پاسخ:
    چه جالب. حتما منتظرم!
    همین الان وقتشه!

    نخندین دسترسی ندارم خوب :/

    پاسخ:
    فیلتر شکن هست که :)

    به سختی موفق به دیدنش شدم نمیدونم چرا کلا با مدیتیشن ارتباط برقرار نمیکنم

    پاسخ:
    ممنون وقت گذاشتید. اولش یکم ممکنه سخت باشه ولی بعد یه مدت خیلی فوایدش زیاد میشه و کم کم خوشتون میاد
  • هیوا جعفری
  • با مدیتیشن می تونیم همون چیزی که با سایکدلیک ها تجربه می کنیم رو تجربه کنیم؟

    پاسخ:
    آره با مدیتیشن کوندالینی میشه. Kundalini. چیزای دیگه هم میشه ولی این رو میدونم خیی خوب جواب میده
    ولی سخته خیلی تمرین میخواد. ولی اگه بشه خیلی دستاورد خوبیه
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی