نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

انسان کامل؟

جمعه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۰۲ ب.ظ

سلام

سخن اول..

نمیدونم چرا هیچکسی کامل نیستش. مدت ها دنبال الگو میگشتم ، تو دانشجو ها تو استادا تو ... یکی مثلا خوب میتونه درس رو بفهمه ولی رفتار اجتماعیش خوب نیست. یکی میتونه خوب ذرس بده کار فنی اش خوب نیست. یکی کار فنی اش خوبه انسان خوبی نیست. یکی مهندس خوبیه و انسان خوبیه منتها قابل اعتماد نیست ... خلاصه همه یه چیزایی دارن و یه چیزاییشون خوب نیست. من خودم رو نمیدونم چون بقیه باید نظر بدن ولی همیشه برام سواله این افراد این مشکلات خودشون رو نمیبینن؟ یا مثلا 0 مقایسه ای من با 0 اونها فرق داره؟

سخن دوم...

بیچاره بعضیا... اونایی که مورد نظر سخن سوم اند...

سخن سوم... احمد یه متن نقل قولی خوبی گذاشت منم نقل قول میکنم:

در وبلاگ نوشته ام که تابستان پیش یک استاد کاتولیک کار می کنم که جمعه ها همراه یک دانشجوی دیگر نهار مهمانمش هستیم. می خواستم شب ایمیل بزنم که فردا روزه هستم و نهار نمی توانم بیایم. اما قبلش امروز آمد و گفت ماه رمضان روزه می گیری؟ گفتم بله. گفت پس باید فکری به حال نهارهای جمعه کنیم چون تا آفتاب غروب نکند نمی توانی غذا بخوری! گفتم شما بدون من نهار بخورید! گفت نه! ما یک تیم هستیم و اگر تو نمی توانی نهار بخوری ما باید یک فکری بکنیم!؟ گفتم فکر نکنم راه حل داشته باشد. گفت حالا تا فردا فکر می کنم شاید راهی به ذهنم رسید.
این برخوردها را که می بینم از بی شعوری برخی ایرانی ها حرصم می گیرد! این که می بینی فردی که خود مسیحی است خیلی بیشتر حواسش به حساسیت های یک مسلمان است. این را بگذارید جلوی برخی ایرانیان که جلو آدم روزه دار، روزه خواری می کنند یا همسایه ای که بوی نهارش روزه داران را اذیت می کند. آن هم ایرانی هایی که اگر روزه هم نگیرند، این طور نیست که از اسلام مرتد شده باشند و خود را مسلمان محسوب می کنند.

سخن چهارم ...

بنده یه ساندویچ تخم مرغ خوبی درست میکنم به این صورت:

ابتدا ماهیتابه رو تهش رو چرب میکنیم و سوسیس حلقه حلقه شده رو میریزیم توش سرخ بشه، در همین حین قارچ رو درشت خورد میکنیم و آخرای کار سوسیس روش میریزیم، بعد تخم مرغ رو میشکونیم توش و درش رو میبندیم تا حسابی پف کنه و وقتی پشتش سرخ شد برعکسش میکنیم روشم سرخ بشه، بعد اینا رو تو دو لایه نون لواش که رو همن به صورت یه خط میریزیم وسط نون ، و همونطور که ماهیتابه گرمه یکمی روغن میریزیم و روش پنیر پیتزا رو میریزیم پنیر شروع میکنه ذوب شدن و قرمز شدن ، وقتی تا حد خوبی پیش رفت پنیر رو با کفگیری چیزی از کف ماهیتابه برمیداریم و روی اون ساندویچ هه میزاریم ، بعد یک عدد پیاز رو برمیداریم و چند تیکه پیاز روش میزاریم و روش ماست میزنیم سپس نون ها رو رو هم جمع کرده و میخوریم ! این غذا به قایده خوشمزس:/

هیچی خواستم بگم وسط روزه دلم حسابی هوس این رو کرده :/

  • ظریف

نظرات (۲)

سلام
شاید دارید در میان انسان‌های نادرستی دنبال انسان کامل می گردید؟
در مورد افرادی که گفتین هم درسته. این جور آدم ها بیشتر متاسفانه بی تربیت هستند.
چه می شود گفت ...
پاسخ:
سلام 
آره ایده ی خوبیه ... بهش فکر نکرده بودم شاید نباید دنبال این باشیم که یکی پیدا بشه ، باید دنبالش بگردیم
ممنون از نظرتون
آخ آخ گفتی سوسیس
متاسفانه ما یه ریز به مشکلات برخوردیم ، چیزی پایین نمیره
:(
پاسخ:
:| هوم؟!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی