نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

الک صن نمره هاش اومد

سه شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۱۳ ب.ظ

سلام 

بزارید فرض کنیم شام نخوردن نماز نخوندن و Teleport کردن تو محل تصحیح سوالای امتحان

ساعت 4:15 دقیقه امتحان تموم شد.

ساعت 10:45 نمره ها رو سایت بود

44 نفر برگه دادن برا تصحیح

خب بیخیال

داشتم با بیژن راجع به 12 شدنم صحبت میکردم:

من : 6 ساعته برگه های 40 نفرو صحیح کردن ، و وارد کردن و با احتساب شام نخوردن

بیژن : بابا خوبه ، اون سیگنالو بگو نه میانترمشو دادن نه پایان ترمشو ، فقط یه ca که ما ۵ دقیقه دیر کردیم آپلود نمرش اومده ، که صفر مرحمت کردن!

من : خخخ

بیژن : سوزش داره یه درسیو که بلدی کم بگیری!!!!!!!! هم درد شدیم

من : نشدیم! خیلی بلد نبودم! این قسمت بعد میان ترم رو

بیژن : خب منم بلد نبودم راستش! پس بگیم سوزش داره درسی رو که دوست داری کم بگیری 

من : جالب اینه بعد میانترمش رو دوست هم نداشتم!

واقعا یک عدد چوب خشک جای من میزاشتی گرم تر بود نه بیژن ؟

خب بگذریم، فکر میکردم دکتر عباسفر که بعد از ظهر امتحان گرفتن صبح 10 صبح نمره ها رو گذاشتن خیلی خفن صحیح کردن ، متوجه شدم که نه دوستان قدرتی دستشون بیشتر تو کاره .

یعنی به صورت منطقی : 45 دقیقه نماز و شام و 15 دقیقه رفتن تا آزمایشگاه و 10 دقیقه وارد کردن به عبارتی میشه :

200 دقیقه نسبتا مفید !

ولش

نکته مهم اینه که ازین ببعد سعی کنیم بدونیم شار نشتی چه غلطی میکنه که سر امتحان الک صنع 40 دقیقه اسکول نشیم منت همه رو بکشیم بهمون ماشین 2 و بررسی یاد بدن :/ 

  • ظریف

نظرات (۳)

واقعا یک عدد چوب خشک جای من میزاشتی گرم تر بود نه بیژن ؟
|
|
 /
   ------> آهاههااههاهااهاهره می دوووووووووووونم

پاسخ:
میییییییدونم میییییدونی
چرت نگو
سیزده شدی مردک
ظریف بازی درنیار اینقدر
پاسخ:
مگه من گفتم کم شدم!؟!!
داشتی سیاه نمایی میکردی و عدد سیزده رو به دوازده تقلیل داده بودی
گفتم روشنگری کنم تا حقایق بر ملا شه
:P
پاسخ:
:| 
حسن 
:| 
حسن 
:|

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی