نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

من پایه ام!

سه شنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۲:۴۶ ب.ظ

سلام

امروز با علی داشتم صحبت میکردم یه چیزایی تراوش شد از ذهنم مینویسم:

من قدیما اینجوری بودم که سعی میکردم رک باشم و همیشه راستشو بگم در مواردی مثل زیر:

-فلانی پایه ای شرکت بزنیم 

-نه فکر نکنم کار دارم فلان جا و ...

....

-فلانی پایه ای یه گروه تشکیل بدیم آپولو هوا کنیم 

-نه مثلا درگیرم این هفته

و امثالهم

مدتیست (تقریبا یکی دو سالی میشه) که فهمیدم اگه بهشون بگی آره هستم در 95% موارد به دلایل دیگه ای کارشون کنسل میشه خود بخود. یعنی وقتی کار داری هم میتونی بهشون بگی من پایه ام بعد چیزای دیگه خود بخود خرابش میکن. از وسط این 100 مورد اخرش 5 مورد پیدا میشه که بالاخره میتونی کاری انجام بدی و باهاش باشی.

پس نتیجه میگیریم خودت جزو اون عواملی که 95% رو نابود میکنن نباش بقیه ابر و باد و مه و خورشید و فلک هستن که این کار ازشون برمیاد

  • ظریف

نظرات (۴)

حاجی برد پرینتر تموم شد؟
پاسخ:
سمز :| دیشب بهت چی گفتم... اسکوپتو میخوام
****
اصلاح!
متوجه شدم این حسنه!
تو تلگرام بهت گفتم :)
سلام
امیدوارم اون پنج درصده شما نباشی!
:|

پاسخ:
سلام علی ب 
اون 5% هه که خوب بود ... ! 95 درصده نابود میشد 5 درصد ممیموند!
آقا چی شد پس؟
ما منتظر پست بعدی هستیم . . . 
این طوری :
                                                :|

پاسخ:
مینویسم نگران نباش...
  • محمد مهدی چیذری
  • (:|:)
    پاسخ:
    ^^\
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی