نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

معماری باز هم ...

دوشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۵۳ ب.ظ

سلام

ده دقیقه بعد آخرین روزیه که با معماری سر و کله باید بزنم

اگر وبلاگ رو دنبال کرده باشید شاهد تنفر من و معماری از هم بودید ولی الان که میبینم که داره تموم میشه...

شاید فکر کنید میخوام بگم که دلم براش تنگ میشه ولی کاملا ناراحتم از چند ده ساعتی که برای پروژه هاش وقت گذاشتم البته جالب بود ها ولی در مقیاس برابر کانتر و سایت های meme و ... جالب تر هستن . 

دیگر این که هنو شروع نکردم درس رو امیدوارم که فردا بسته شه :)

  • ظریف

نظرات (۲)

  • حسین غلامى خواه
  • بهرحال موف باشی
    پاسخ:
    ممنونم
    معماری که خیلی خوب بود من نمی فهمم ...
    بالاخص پروژه هاش و اون چند ده ساعتی که *باهم* براش وقت گذاشتیم.
    یادش بخیر‌ (نوستالژی)
    پاسخ:
    آره خیلی یادش بخیر :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی