نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

یک عمر گشتم ...

چهارشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۳۶ ق.ظ

سلام

داشتم دیتاشیت NE555 رو میخوندم یه دفعه ای یاد 

یار در خانه و ما گرد جهان میگردیم افتادم ولی خواستم یه چیز دیگه بنویسم یاد این آهنگ محمد اصفهانی که میگفت

یک عمر گشتم تا که فهمیدم تو سایبون خستگی هامی افتادم البته ربطی نداشت به موضوع به هر حال

هیچی دیگه من یادمه یه مدت مدیدی داشتم راجع به نحوه ی ساخت PWM با  555 فکر میکردم و سرچ میکردم آخرش با 1000 بدبختی گیرش اوردم بعد الان که دیدم دیتاشیتو دیدم که ا تو دیتاشیت تگزاس جزو یکی از اپلیکیشناش زده اینو :|

  • ظریف

555

ne555

pwm

نظرات (۱)

ئه وا... 
مهندس از شما بعید بود اینو ندونید.شما که این همه چیز خفن میدونید خیلی عجیب بود که اینو نمیدونستید.
توی پستای قبلی هم یه اشارکی به ساخت PWM کردید و در عجب بودم که چرا اسمی از 555 نیاوردید.
موفق باشید
پاسخ:
یه سال پیش باهاش یه چیزی هم درست کردم تو آپارات سرچ کنید موسیقی پلاسمایی کانال هادی ولی خیلی سرچ کردم تا pwm ساختنه رو پیدا کنم ولی خب دیتاشیت خیلی خوب گفته بود و من نمیدونستم :)
معمولا با میکرو pwm درست میکردم
ممنون از نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی