نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

Mother! 2017

جمعه, ۴ اسفند ۱۳۹۶، ۱۲:۳۸ ق.ظ


سلام


در حالی که بیست دقیقه بعد از تموم شدن فیلم هنوز دارم مور مور میشم(شاید بخاطر سردی هوا هم هست البته) باید بگم عجیب ترین فیلم زندگیم رو دیدم. 

چی بگم براتون که چیزی نمیتونم بگم. واقعا انتظار نداشتم که تقریبا 95% زمان یک فیلم رو میخکوب بشم. 

فیلمش فیلمیه که وقتی شروع بشه تا وقتی تموم بشه با فشار به صندلی به خودتون میگید what the hell (پیوسته)

و بعد از تموم شدن فیلم هم برید بخونید ببینید دقیقا چی دیدید چون به قول یکی خیلی نماد گرا و استعاریه.

فرصتی شد که لیست فیمای خیلی خوبم رو آپدیت کنم هر چند که احتمالا دیگه نبینمش چون خیلی آزار دهندس

  • ظریف

نظرات (۱)

یک سوال

فیلمش خیلی ترسناکه؟ چون توی اون ژانره. 

البته ۴ سال از این پست گذشته :)

پاسخ:
ترسناک نیست به اون صورت. شایدم باشه. نمیدونم. به آدمش بستگی داره ولی انقدر پیچیده میشه که آدم یادش میره اگه حتی ترسیده باشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی