نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

این من هستم

پنجشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۹، ۱۱:۲۷ ب.ظ

سلام!

 

1) پنجره ی حافظه و فکر کردنم در حد حداکثر چند ده دقیقه هست. 

2) بخاطر مورد 1، ممکنه ساعت 10 صبح از دپسرده ی در حال فکر به مرگ به ساعت 10:20 کادو برای دو نفر گرفته که خوشحالشون کنه و جشن بگیره عوض بشم!

3) میانگین 10 ساعت در روز هدفون رو گوشم و دارم آهنگ گوش میدم، پلی لیستا و آهنگایی که 100 ها بار گوش دادمشون

4) روابط اجتماعی و سر صحبت باز کردن بلد نیستم ولی نمیدونم چطوری خیلی آدمای زیادی همیشه میشناسم و در ارتباطم، و بیشتر از هر کسی که تو دنیای واقعی میشناسم مینویسم و ویدئو درست میکنم! :/!

 

چالش از اینجا شروع شده و ممنون از فاطمه برای دعوتش!

 

دوست داشتم غمی رو دعوت کنم ولی وبلاگش سوت شده رفته:(

سخته انتخاب ولی اگه دوست داشته باشن استیو و Ed و سمیرا :) و Faezeh رو دوست دارم دعوت کنم! 

  • ظریف

نظرات (۸)

  • فاطمه ‌‌‌‌
  • راجع به شماره ۳، من می‌خواستم برا پست خودم یکی از موارد رو این بنویسم که کسایی که مدت زیاد هدفون می‌ذارن رو درک نمی‌کنم و اصن نمی‌تونم خودم :)))

    پاسخ:
    یکم شنوایی آدم از دست میره ولی خب کیفیت صداش خوبه :))

    البته من همینجوری خیلی آروم حرف میزنم و ضعیف تر شدن گوشم کمک کرده یکم بلند حرف بزنم! 

    آه! ای کاش من یه مقدار از مورد شماره ۲ رو توی وجود خودم داشتم!!!

    پاسخ:
    بعضی وقتا هم یه هفته گیر میکنه هاااا حواست باشه چی دعا میکنی!! :)) ولی باحاله

    مورد دو زیاد برام پیش اومده:)

    مورد سه: فک کنم در ماه بشه گفت ۲ساعت از هدفون استفاده میکنم ! 

    ضروریه که استفاده کنین ؟ یا صرفا دوست دارین؟! اخه گوش داغون میشه ! 

    راجب ویدئو هایی که میذارین، بسی سوال به ذهنم میاد و نمیپرسم ! نمیدونم چرا

    و اینکه خیلی خیلی ممنونم بابت دعوتتون

    حقیقت من نوشتم ، منتشر هم کردم ولی بنا به عللی دوباره پاک کردم ! 

    ببخشید دیگه 

    پاسخ:
    عمر کوتاه و آهنگایی که میشه گوش دادم خیلی خوبن!
    اگه همکارام دوست داشته باشن بدم نمیاد یه سیستم صوتی که کنترلش دست خودم باشه رو میزم باشه :)) ولی فکر نکنم!
    بیاید صحبت کنیم. هم اینجا میشه هم تلگرام. خیلیا پیام میدن. یه گروه ۱۶۰ نفره هم تو تلگرام درست شده
    خواهش :) ردیف است!

    ممنووون بابت دعوت! من همیشه از این که ببینم یه نفر موقع دعوت کردن به یادم بوده بسی خوشحالم می‌شم، حالا این دفعه‌ی اوله که یه نفر تو لیست دعوتش اسم منو اول از همه می‌نویسه، یه حس خوبِ مضاعف داشت!

    حالا از اون طرف خودم موقع دعوت، می‌رم اون وبلاگای متروکه و خالی رو دعوت می‌کنم که مطمئنم پستم رو نمی‌بینن تا کسی رو مجبور نکرده باشم :دی

     

    ولی راستش من یه بار منتشر کردم پست این چالش رو، بعدش به نظرم اومد خیلی چیز بی‌مزه‌ای از آب دراومده، این بودش که یه مدت بعد از انتشارش حذفش کردم!

    پاسخ:
    :)) باعث افتخاره! 
    فکر کنم 3 نفر از 4 نفری که دعوت کردم همینجوری شدن :))

    جدی؟! پس حتما سلیقه‌تون توی دعوت خاصه :دی فکر می‌کردم فقط منم که کلی زحمت نوشتن به خودم می‌دم و قبل از قرعه‌کشی هم حذف می‌کنم :دی

    پاسخ:
    :)) عمرمون کوتاه تر از اینه که بخوایم برای خوب یا بد بودن پستای وبلاگامون فکر کنیم! :)

    در یک نگاه دیگه هم می‌شه گفت عمر دیگران هم کوتاه‌تر از اینه که با چیزی که به نظرم خیلی مسخره‌ست وقت‌شون رو بگیرم!

    پاسخ:
    خودتو عشق است! بقیه بلدن وقتشونو مدیریت کنن :))

    باید اعتراف کنم دیدگاه شما درست‌تره و بنیادش محکم‌تره! ولی خب، چاره چیه! حسه دیگه، نمی‌شه کاری‌ش کرد. از اون طرف وقتی برای خوب شدن حال بنویسیم و بدحالی این که آدم فکر کنه چرت نوشته بیشتر باشه، خب چه کاریه!

    پاسخ:
    :)) 
    به قول اون آهنگه تو شیرشاه Hakuna Matata... سخت نباید گرفت :) به حس ها هم باید احترام گذاشت. معمولا درست هستن! 

    Hakuna Matata!
    What a wonderful phrase
    Hakuna Matata!
    Ain't no passing craze
    It means no worries
    For the rest of your days
    It's our problem-free philosophy
    Hakuna Matata!

    چه خاطره‌انگیز! یادش به خیر، تو دوبله‌ای که من تو بچگیام دیده بودم، می‌گفتن عیبی یخ‌دی (:عیبی نداره) بابا، بی‌خیال همه‌چی!

    پاسخ:
    :))))) احسنت! دقیقا!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی