نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

سوییچ غمگین

پنجشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۹، ۱۰:۰۵ ب.ظ

سلام

 

داشتم رو یه مدار کار میکردم تو شرکت که دو تا سوییچ داشت که یکیشون Hardswitching بود یکیشون Softswitching. 

کلا دما تو هارد بیشتر میشه تا تو سافت. ولی نکته ای که میخواستم راجع بهش بنویسم این بود که پیچی که رو سوییچ گرم تر بود، تو دوربین حرارتی شبیه :( شده بود و خیلی خنده دار بود. گفتم براتون بزارم.

 

 

  • ظریف

نظرات (۷)

کووووش ؟ من نمیبینم 

پاسخ:
دایره تیره تره وسط اون مستطیل زرد تره

دیدمممم😂😂😂😂😂

ننه😂😂

پاسخ:
:))))
  • فاطمه ‌‌‌‌
  • آخی :))) ولی واقعا چطوری دیدینش؟ منم جواب کامنت زری رو خوندم تازه پیداش کردم😅

    یه هشتگ هست: i see faces everywhere قشنگ مناسب اینجاس :))

    پاسخ:
    از تو خود دوربینه خیلی معلوم تر بود ! با گوشی این پیکسلا روش میفتادن و سخت میکرد دیدنش رو.

    آره :))) sad faces!

    گرمشه خوب :) 

    پاسخ:
    امروز یه فن براش گذاشتیم خوشحال بود!

    :) 

    نوروزتون مبارک جناب مهندس 

    پاسخ:
    مرسی پاییز جان. نوروز شما هم مبارک باشه :) ایشالا سال خوب و با کلی خوشی برات باشه.

    ممنونم 

    برای شما هم سال تندرستی و شادی و بی نیازی از ماسک باشه 

    پاسخ:
    مرسی مرسسی:)
  • سعید حقیقی پور
  • دقتت تحسین برانگیزه آقا مهدی :))

    پاسخ:
    مرسی سعید جان:)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی