نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

نیاز به نوشتن

دوشنبه, ۳ خرداد ۱۴۰۰، ۰۸:۲۵ ق.ظ

سلام

یکی از مشکلات نوشتن پیدا کردن موضوع نوشتنه.

مثل این که دل آدم گرفته باشه ولی ندونه و نتونه چجکبقرحتقحبحبححبحبحبحبنبنفنقننثنینزنزنزحزخبحب حبحبنبنرک نبنرنن  ننبننقن ن نقنقنن رننقنقنحر۸ ح ۸ق۸رجج جقجرجن نقنبن ننینرنرننن ن نیننبنرن ن نبنبنقنب زییایی نوشتن در نوشتنه و هر کسی بنویسه درکش میکنه همون طور که زیبایی بودن در بودنه و کسایی که باشن میتونن زیبایی بودن رو درک کنن و بفهمن فرقی بین دری وری نوشتن و کلمات موزون نوشتن نیست. هدف نوشته هدف خالی کردن این ماشین در هم پیچیده کلماته که هر چند وقت یه بار نیاز به تولید یه سری جمله ی جدید داره و همین تیتیتثنثنسمسممرم نینیننثنر نقنبنرنیکک نیننبرکت  ننبنبنن ن ن نبنقنقننرحببجچقچیچتردت خ خرحقننقکرکر نوشتن ها هم نوشتنه و واقعا مهم نیست که چی مینویسم. همین که هستم خوبه همین که مینویسم خوبه و دارم تلاشم رو برای احیای هدف گم شده ی خالقم تو پیدا کردن خودم انجام میدم. خالقی که خودش از جنس آشوبه و خودش از جنس بی نظمی و نظم نهادینه شده در بی نظمیه. از جنس پیدا کردن معنی در بی معنایی هست و ماها اصلا درکش نمیکنیم که چه هدفی داره. چون هدفش رو از همین چیزای منظم روبرومون درک میکنیم. دنیای ما خیلی منظمه و بیش از حد منظمه. برای درک کردن فضای زندگی خالق کافیه به رویا هامون رجوع کنیم و جهانی از فکر های شناور که هر لحظه به هر چیزی میتونن تبدیل بشن رو با دنیایی که توش هستیم مقایسه کنیم و بدونیم فضایی که خالق توش هست بشدت بی نظم تر از بی نظمی قابل تصور ماست. و هنرش در حضور در بی نظمیه. 

همینه که ایتستثنمسمثپ پیپیپپرپر نوشتن با نوشتن فرقی نداره چون در هر صورت هیچ چیزی نمیتونه حامل منظور خالق باشه

دلیلش هم اینه که دنبال چرایی قضیه میگردیم. چون چرایی ای وجود نداره. همینه که هست. اگه میتونیم قبول کنیم که هیچ چیزی واقعا دلیلی نداره وجود داشته باشه شاید کمی کوتاه بیایم از نفس متکبر خودمون و سر جلوی خالق تعظیم کنیم.

هیچ دلیلی وجود نداره یعنی صرفا بخاطر این که میتونستم اومدم این دنیا رو ساختم و تو این بدن خودم رو گم کردم که از آفربنش و بودن تو دنیایی که خودم آفریدم لذت ببرم. اگه نمیتونم لذت ببرم هنوز تو جریان آزاد کردن خودم از قفل هایی هستم که خودم روی ذهن خودم زدم.

گشتن تو خودم باعث میشه قفل ها رو کم کم پیدا کنم و دنیای اطرافم آینه ی درونم هست. اگه درونم رو درست کنم بیرون درست میشه. ولی در نهایت هم هیچ چیزی مهم نیست چون همش هنر خودمه. به هیچ کسی هیچ ربطی نداره که چی میشه چون این منم که هستم. همه ی دنیای اطرافمم من هست و این نهایت جنونه و مجنون شدن همین معنی رو داره. هر چقدر هم عجیب بنظر میرسه ولی چیزی که اظهر من الشمسه و چیز قابل مقایسه ای باهاش نیست رو کاریش نمیشه کرد. فقط هر کسی تسلیم تر باشه و بیشتر سر خم کنه به خواست دنیا برنده تره و خواست دنیا چیزای بدیهی نیست. خیلی وقتا پیچیده و سخت میشه.

  • ظریف

نظرات (۳)

  • فاطمه ‌‌‌‌
  • این قسمت متن رو دوست داشتم، ببخشید که کلش رو دوباره کپی می‌کنم!

     

    خالقی که خودش از جنس آشوبه و خودش از جنس بی نظمی و نظم نهادینه شده در بی نظمیه. از جنس پیدا کردن معنی در بی معنایی هست و ماها اصلا درکش نمیکنیم که چه هدفی داره. چون هدفش رو از همین چیزای منظم روبرومون درک میکنیم. دنیای ما خیلی منظمه و بیش از حد منظمه. برای درک کردن فضای زندگی خالق کافیه به رویا هامون رجوع کنیم و جهانی از فکر های شناور که هر لحظه به هر چیزی میتونن تبدیل بشن رو با دنیایی که توش هستیم مقایسه کنیم و بدونیم فضایی که خالق توش هست بشدت بی نظم تر از بی نظمی قابل تصور ماست. و هنرش در حضور در بی نظمیه.
     

    پاسخ:
    مرسی مرسی!

    امان از این درد نوشتن 😂😂😂😂

    پاسخ:
    :))

    جدا نمیفهمم چرا میگین ما خالقیم ...

    یعنی منظورتون از خالق خودبدنمونه ؟ یعنی چی ؟

    پاسخ:
    فهمیدن خالق بودن با تجربه های عرفانی قابل دسترسیه و همینجوری فهمش خیلی سخته چون اگه آسون بود فکر نمیگردیم آدمیم و حس اختیار داشتن رو از دست میدادیم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی