نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

CA کوفتی معماری

چهارشنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۴، ۰۲:۵۳ ق.ظ

ساعت 2:45 بله 2:45 قبل از ظهر هست و بالاخره این CPU ما بعد یک روز طراحی مسیر کوفت داده و کنترلر یه جمع انجام داد ، به خودم تبریک میگم ... 

خب واقعا به نظرت ارزش این همه وقت رو داشت ؟ بله چون نمره داره :| ولی در هر حال

معماری کامپیوتر خر است.

مدل سیم خر است.

وریلاگ خر است.

مدل سیم بازم خر است.

مهدی هم یه دروپال ریززز روی projebaz.ir  بالا آورد. باشد که راه بیفتد ... 

  • ظریف

نظرات (۵)

  • محمد مهدی چیذری
  • مدل سیم نمیاد !
    پاسخ:
    :)
    بنده اینجا به عنوان یه سخت افزاری وظیفه خودم میدونم از شرافت معماری دفاع کنم!
    تا کور شود هر آن که نتواند دید!! P:
    پاسخ:
    P: ما که خیری ندیدیم!! فقط باحال بود!
    من به عنوان یک همگروهی متعهد ، بخش تستش را هم انجام ندادم حتی ...
    حاجی این پروژه ش حتماً single cycle بودش ، امان از اون پایپ لاینه که الآن باید بزنیم ...
    پاسخ:
    داداش اینو از کجا یافتی. Ca اولمون سینگل بود دومی اتفاقا پایپلاین بود که پاره کرد نزدیک 30 ساعت وقت گرفت یادمه

    ۹۴ .....

    پاسخ:
    عجب میگذرد!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی