نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

جام جهانی چشم هایت

چهارشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۷، ۰۸:۲۸ ق.ظ

سلام

امروز هرچقدر فکر کردم چیزی برای این چالش وبلاگی به ذهنم نرسید. کلا از بچگی ادبیاتمم خوب نبودش. خلاصه ببخشید ازین مدل چیزای فاخر و ادبی بلد نیستم واقعا. 

ممنون از وبلاگ اشتباهی بخاطر دعوتش. و کسیو دعوت نمیکنم چون خیلی چیز مربوطی ننوشتم :(

....... 

به این کانال یوتیوب سر بزنید. صاحبش خیلی با عشق غذا درست میکنه و چیزای جالبی هم توش پیدا میشه میتونید غذاهای اینور و اونور دنیا رو خودتون با دستوراش درست کنید. همه چیزم از بیخ خودش درست میکنه معمولا

اخیرا یه ویدئو پیتزا درست کرده بود و خمیرشم خودش درست کرد، منم موادشو داشتم بجز مخمر که yeast میشه به انگلیسی. امروز گرفتمش و یه چیز تستی درست کردم و خوب هم شد!

-به سالاد مینیمالیستی که گوجه خورد شده و سس هزار جزیرس دقت کنید

-یه سیبزمینی از یه ماه پیش داشتم که داشت تجزیه میشد اونم خورد کردم ریختم و خوب بود. فقط به زمان پختش دقت کنید خودتون میدونید دیگه.

-شاید بگید چرا آرد سفید داشتم، جوابش اینه که چند روز پیش حلوا درست کردم و اونم خیلی خوب شد. خیلی هم آسونه فقط انقدر شکرو روغن توش مصرف میشه که دیگه حلوا میبینید یه بند انگشت بیشتر نمیخورید. 

-لیوانه توش لک افتاده و فکر کنم سفید کننده میخواد چون با دست که لکه هاش نرفت خلاصه سعین رو کردم تمیزش کنم نشده پیش قضاوت نکنید! 


  • ظریف

نظرات (۴)

مهدی :)) بازم دم شما گرم سعی خودت و کردی
پاسخ:
مرسی!! ببخشید بازم!! 
  • آسـوکـآ آآ
  • تلاشتون ستودنیه:-D
    پاسخ:
    متشکرم!! به همین چیزا خوشم!! 
    ربطش به جام جهانی چشم ها چیه؟
    پاسخ:
    اون - - - - - - - ها نشون دهنده عوض شدن مطلبه :) 
    خیلی خوبه که تلاش میکنین آشپزی یادبگیرین بجای حاضری خوردن

    ظاهرش که خوشمزس:)
    نوش جان
    پاسخ:
    مرسی!
    تفریحه خوبیه وقت رو پر میکنه
    یکم ادویه هاش زیاد بود ولی خوب بود بطور کلی :) متشکر
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی