نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

اوکی زیادی شد

دوشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۸، ۰۷:۱۷ ب.ظ

سلام

یکی از بچه ها هستش که همزمان با من اومد و لبشون خیلی نزدیک به ماست. فیلد کاریش هم یکیه. آدم ساکت و خوبی هم هست. بنابرین من 4 5 ماه سعی می‌کردم یکم باهاش دوست بشم ولی معمولا همه ی مکالمه هامون مونولوگ بود و خیلی حرف نمیزد. خلاصه که خیلی انرژی گزاشتم که بیاد حرف بزنیم، بریم بیرون، باشگاه، هر فعالیتی تقریبا. ولی خب هرچی انرژی میدی هیچی پس نمیگیری. 

خانمش البته بسیار اهل بگو بخند و اجتماعیه. جدی هم هست تا حد خوبی. 

خلاصه که چون این دوتا جدی هستن هر وقت با هم میبینمشون سر به سرشون میزارم. این دفعه آخری به خانمش به شوخی میگفتم من بجای این شوهرتون رو مخ یه دختر کار کرده بودم الان به یه جایی رسیده بود و واقعا هم قصد خنده داشتم. یهو گفت آره مهدی میدونم با منم همینجوریه کاریش نمیتونم کنم. با یه حال استیصال طوری گفتش. یه لحظه حس آب سرد رو سرم ریختن رو داشتم. گفتم اوکی مهدی تبریک میگم این دفعه فکر کنم زیادی رفتی جلو.

امیدوارم خوش باشن!! دوست نداشتم واقعا این رو بشنوم! 

  • ظریف

نظرات (۷)

تبریک میگم !

 

موفق شدی که بهانه ی دعوای اون شبشون رو جور کنی. 

پاسخ:
دقیقا

پیش میاد مسئلمون قرار بود بسات خنده رو راه بنداز ولی مسیر میگیره درست میره همون جای که نباید بره ... :(

پاسخ:
اوهوم اینم یکیش :) 

=/

D:

پاسخ:
:)) 

اصلا نفهمیدم چیش بد بود؟ 🤔 یعنی خوب نبود که از شوهرش جلو شما بد گفت؟ 

شاید اونم بی منظور گفته که مثلا آره شما به دل نگیرید یا فکر نکنید که عیب و ایرادی دارید یا دوست نداره باهاتون دوستی کنه‌...

پاسخ:
همونطور که آقا علی گفت حس کردم شاید باعث بحث بینشون بشن

🤔 عجب 

چه خنگم من 

پاسخ:
نفرمایین، اونی که شما گفتیدم از متن میشد برداشت کرد
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • ان شاءالله که مشکلی پیش نیومده

    ولی من هم چون موقعیت این مدلی داشتم و مدتی بود که تازه وارد جمعی شده بودم، با این که جز سلام علیک اول کار عموما معاشرتی ندارم با آقایون ولی چون مرد اون خونه خیلی خیلی آروم و ساکت و سایلنت بود حتی، خانومشون اومدن یه بار بهم گفتن که همسرم خیلی درونگراست و به فامیل هاش هم میگم که یه موقع بدتون نیاد از برخورد ایشون، در کل شخصیت شون این مدلیه. با من هم این مدلین. 

    به خاطر این ماجرا، منم حس خانم پائیز رو هم دارم. احتمالا خواستن این جوری  بگن که یه موقع به شما برنخوره. خب البته به مرد هم ممکنه برخورده باشه ولی شما حسن نیت داشتید

    پاسخ:
    اها چخوب پس عذاب وجدانم کمتر شد :) 

    شاید قبلنا یه شکست عشقی خورده که این طوری با همه سرد و کرخته
    پسرایی که روحیه حساسی دارن و به یه دختری علاقه مند میشن و بد میخوره تو ذوقشون گاها این طوری میشن
    واصحه که لزوما این طوری نیست همین طوری گفتم شاید کمکی کنه

    پاسخ:
    بالاخره هر چی هست آدم درونگرایی هستش نمیخوام تو زندگیش برم ولی مرسی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی