نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

نه تاب دوری و نه تاب دیدار...

چهارشنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۴، ۱۲:۴۴ ق.ظ

سلام

یه چیز جالبی که در مورد دانشگاه ما حداقل وجود داره اینه که یا تو حالت قطع کار میکنه یا تو اشباع از چه لحاظ؟ از لحاظ هم ورک و CA و امتحان و کوفت و مرض... تو تعطیلی ها انقدر بیکارم که گاها نمیدونم باید چی کار کنم ، وقتی هم که شروع میشه استاد ها تا قایده همورک و کوییز در حلقوممان فرو میکنن. البته بماند که مشکل از عدم برنامه ریزی خودمون و وقت تلف کردنمونه ولی حالا...

نکته دیگه این که امروز فیلم Interstellar که تا دو دقیقه پیش اینتراستالر تلفظش میکردم رو دیدم واقعا شاید بهترین فیلم زندگیم شد... 

واقعا جالبه که نویسنده ها بتونن مفاهیم فیزیکی نسبیت و ریسمان و ازین قصه ها رو رو انقدر خوب در داستان وارد کنند و باگی هم نداشته باشه داستان... حداقل خیلی کم. واقعا چجوری ... 

پیشنهاد میکنم اگر ندیدیدش حتما ببینید شاید چند صد در صد ارزش دیدن داشته باشه... مطمعن باشید 60-70% فیلم رو با موهای سیخ رو دستتون و پاهاتون و ازون حالتایی که آدم ییهویی مشعوف میشه سپری میکنید ...

دیگه همین دیگه بعد 2 ساعت prelab آز الک تموم شد ... واقعا با علمیش این بود که یاد امتحان الک 1 و دکتر کلاه دوز و اون TA شون که انقد خوب درس میداد که اگه کوییز نبود سر کلاس هم نمیرفتیم افتادم عجب روزگاری... 

  • ظریف

نظرات (۳)

  • محمد مهدی چیذری
  • تلفظ ساوه ای بوده اون تلفظ اولیت :)
    اینتراستلار خوبه ببینید :)
    من وسطای دیدن فیلم تا یه اصطلاح جدید می گفتن می رفتم 'ویکی' اینها دربارش می خوندم ، واقعا خوب بود فیلمش :)
    منم دیشب که تو حالت قطع بودم دیدمش
    الون تو حالت خطی ام دارم پی سی بی می زنم
    فردا می رم حالت اشباعم باید امتحان بررسی بخونم :)
    پاسخ:
    :) !
    میییدونممم مییدوننیییی

    چیذر خر نزن
    پاسخ:
    حسن بشین latexت رو بنویس
    :|
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی