نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

اگه بشه خوب میشه

چهارشنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۵، ۰۷:۱۶ ب.ظ

سلام 

چند ماه بود میخواستم بنویسم همچین چیزی ...

یکی از ایده آل ترین چشم انداز های آیندم اینه که اگه دختر دار شدم

1- بتونم دیدگاه پسر ها بخصوص پسر هایی که هرزه تر هستن و خب شاید تو دوست شدن با دخترها قوی عمل میکنن رو بهش بگم و

2- قانعش کنم که پسر ها در اون دوره تفاوتی با این دوره ی الان که توش هستیم نخواهند داشت

مطمعنم اگه بتونم خوب بیان کنم هیچ وقت فکر کم حجاب یا بد حجاب اومدن بیرون هم به سرش نزنه اگه شخصیتش براش مهمه البته.

پانویس: (یکم تلخ و شاید غیر قابل توجیح و درک و ... ولی واقعیت)

این فقط یه نقل قولیه که از تقریبا هرزه ترین پسری که دیدم و خیلی دوست ندارم راجع به کارایی که با افتخار با 60 تا دختر قبلی ای که باهاشون دوست بوده کرده بگم چون آدمای محترمی اینجا میان... 

اصلاح شده جملش:

میگفت که فلانی رو میبینی شخصیت خودش رو نگه میداره برا همین هیچکی برای استفاده ابزاری سمتش نمیره ولی فلانی خودش یه جوری رفتار میکنه که هرکی هرجور خواست نیازاشو باهاش برطرف کنه...

اگه بتونم حرف این آدم رو که واقعا قریب به 60 نفر خانم بهش اعتماد کردن و ... (یعنی فرد قابل قبولی بین خانم هاست) و در عین حال یکی از هرزه ترین آدم هاست رو بهش بفهمونم بنظرم بسه. حتی این آدم بخودش جرات نمیده که نزدیک فلانی که خودشو حفظ کرده بشه.

  • ظریف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی