نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

بیژن میگفت!

سه شنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۵، ۱۰:۳۷ ق.ظ

سلام

بیژن یه بار یه چیز جالبی تو وبلاگش نوشته بود که میگفت یکی ازت یه چیزی میپرسه و جوابشو میدی و کاملا تایید میکنه که روشی که میخواسته بره اشتباه بوده و روش تو رو قبول میکنه ولی فرداش میبینی اومده روش خودش رو رفته و اومده میگه حالا چی کار کنم...

بعضیا هستن که باید بگی بهشون مرد حسابی خب همون موقع یا قبول نکن حرفمو یا حرف خودت رو اثبات کن بالاخره یا من اشتباه میگم یا تو اشتباه میگی دیگه ...

یا این که اگه نظر خودت رو میخوای در هر حالت انجام بدی بیخودی وقت ملت رو تلف نکن... ممکنه که من نخوام یه موشک هوا کنم تو اون وقت ولی حداقل یه پست در مورد غر زدن به کار شما نخواهم نوشت و رو اعصابم نخواهی رفت...

  • ظریف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی