نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

ژلوفن در اصل چه مزه ایست؟

شنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۳۸ ب.ظ

سلام

محتوای حال بهم زن در مورد تهوع داره اگه دوست داری نخون!!

چند شب پیش مسموم شدم فکر کنم و بدترین سردرد عمرم رو گرفتم چون کسی خونه نبود فقط حالت تهوع داشتم و داشتم از سردرد میمردم.

حدود 5 بار چیز شدم و هرچی خوردم چیز میشد و دیگه آخراش از شدت این درد گفتم یه ژلوفن بخورم فقط بخوابم تموم شه. معمولا با مسکن خوردن خیلی مخالفم ولی این دفعه واقعا می ارزید به ضرراش.. خلاصه خوردمش و بعد یه ربع دوباره تهوع بهم دست داد و ژلوفنه رو بالا اوردم و خب یکم در حال تجزیه شدن بود کپسولش تو معدم اصولا و محتویاتش که بیرون اومد کل مری و دهنم شروع کرد سوختن خیلی بد بود انگار با سوزن بزنن به همه جاش و بسوزه. بعدش جالب تر شد کل اون نواحی بی حس هم شد اینجا بود که فهمیدم ژلوفن چه مزه ایه. خلاصه ی داستان این که بعد خوردن یه ژلوفن دیگه خوابیدم و زنده موندم و بعدشم خوب شدم فکر کنم. حتی یادم نیست دقیقا کجا ها درد میکرد که مثلا دکتر هم برم .. بیخیال ... آخرش به چیزه دیگه :)

  • ظریف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی