نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

مصاحبه

يكشنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۵، ۰۵:۳۳ ب.ظ

سلام

امروز رفتم مصاحبه برای آموزش پرورش ، جالب اینه که کلا 5 ماه درس میدادم و الان دو ماهه که تموم شده و دیگه هم قرار نیس ادامه داده بشه :/ حالا این که من اونجا چی کار میکردم برای خودمم سواله.

بعد هیچی دیگه آقای نکیر و منکر که اونجا نشسته بودن لطف کردن هرچی میشد رو پرسیدن و به خودشون هم خیلی راحت اجازه میدادن که هر وقت خواستن شروع کنن با گوشیشون حرف زدن و 1 ساعت و نیم مصاحبه رو لفت بدن...  

فقط برای من سوال شده، اینا جدی فکر میکنن با پرسیدن این که رکعت دوم نماز 3 رکعتی به نماز جماعت برسیم چه خاکی باید به سرمون بریزیم معلم انتخاب میشه کرد؟ من نمیدونم خیلی ازینایی که دیدم از کدوم فیلتر رد شدن. خیلی هم اعتماد به سقف میخواد که آدم بشینه و راجع به چقد مسلمون بودن یکی دیگه نظر بده ...

بیخیل!! نیم ساعت تو گوگل دنبال عکس مناسب گشتم چیزی مناسب این پست نبود..

  • ظریف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی