نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

یه روز خوب میاد

جمعه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۲۷ ق.ظ

سلام

یه روزی احتمالا میرسه که بنده ازین دو تا حالت خارج بشم

1- هیچ کاری نداشتن

2- انقد کار داشتن که شب و روزم یکی بشه

هفته پیش گواهینامه رو رفتم دنبالش گفت برای اونایی که کارتکسشون باطل شده بین 9 تا 11 هر روز میشه بیان برا کاراشون ، دیدم که تا روز یکشنبه هفته دیگه من 9 تا 11 ندارم :| حتی نشد برم جمهوری خرید کنم ... 

کلاسایی که فکر میکردم یکیشون به زور به حد نصاب برسه هم 3 تاشون رسیده و شنبه دو شنبه ها حدود 5-6 ساعت باید حرف بزنم ، واقعا دیدنی میشه این روز ها :) --

پ.ن برای دوتا از کلاسا فقط یه طرح درس خیلی خلاصه نوشتم یعنی هفته بعد تقریبا دهنم آسفالته باید طرح اینا رو هم در بیارم


اینا غر زدن نیستا واقعا ناراضی نیستم خیلی هم خوبه،در واقع الحمد لله

  • ظریف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی