نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

برا همینه دوسش دارم :|

دوشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۵، ۰۸:۱۵ ب.ظ

سلام

اگه علی.س و حسن هستید نخونید تکراری میشه

امروز با دکتر عباسیان صبح یه جلسه داشتیم تو آزمایشگاه، بعد موقعی که من داشتم حرف میزدم حواسم نبود یه چسب مایع بقل دستگاه بود برش داشتم و مالیدم به دستم (بوی باحالی داره و خشک شدنش حس خوبی میده دیگه...) بعد یهو به خودم اومدم گفتم زشته خب جلوی دکتر و همکارش دارم اینکار رو میکنم سریع دستمو پاک کردم گزاشتمش کنار ... یهوی 10 ثانیه بعد دکتر یهو چسب و برداشت و مالید به انگشتش :))) 

علیرغم انتقادایی که بهشون هست ولی از همین چیزاشون خیلی خوشم میاد. :)

  • ظریف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی