نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

آدم بفهم

شنبه, ۳ مهر ۱۳۹۵، ۰۸:۳۹ ب.ظ

سلام

خیلی خوشحال میشم وقتی اطرافیان سیگنال ها رو دریافت میکنن...

مثلا یکی از بچه ها امروز داشت خیلی حرف میزد و من منتظر بودم با استاده کار داشتم و تو دفترش نشسته بودیم ، یه نفس عمیق از بینی کشیدم در حالی که با گوشیم ور میرفتم بنده خدا خیلی خوب منظورم رو فهمید و عذر خواهی کرد منم به روی خودم نیوردم که از قصد بود و ... خیلی واقعا خوب بود این سطح از فهمیدگی


خدا کنه وقتی بقیه سیگنال میدن منم بفهمم :)


  • ظریف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی