نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

لیسانس 4 ساله

جمعه, ۹ مهر ۱۳۹۵، ۰۹:۲۷ ب.ظ

سلام

در آستانه ی پنجمین سال لیسانسم یکم متوجه میشم که چرا لیسانس رو 4 ساله گزاشتن باشه...

اصلا این رو نمیگم که الان مثلا من دیگه خیلی آدم بزرگ حساب میشم ، نشون به اون نشون که همچنان میبینم که در مقابل بچه های دبیرستانی که امروز اومدن قلمچی بدن حسابی Babyface ام ... خب پس این رو با صراحت گفتم.(هر چند اینا رو ناشی از یه سری اختلالات شیمیایی میدونم تا نشونه بزرگ بودن،،)

ولی نکته این هست که دیگه واقعا حال بهم زن شده خیلی چیزا مثل هم ورک و TA و ... (با سیستم کارشناسیش حداقل) مخصوصا تو دانشگاه ما که به دلیل ورود قشر تا حد زیادی خرخون ، بچه ها خیلی وقتا خیلی چیزا رو بیش از حد جدی میگیرن... یا این که بعضیا توشون هستن که بخاطر رتبه کنکورشون نرفتن فیزیک محض بخونن یا ریاضی محض و وسط کلاس یهویی یه چیزایی میگن که مخ آدم سوت میکشه...(نمیگم این چیزا بده ها صرفا میگم که مثلا شاید جای اثبات یه قضیه 100% محض تو کلاس خیر سرش مهندسی یا فنی نباشه بیشتر...)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

پ.ن.1 : اینا عوارض بعد از ظهر جمعس و خودمم میدونم

پ.ن.2 : سعی کنید کلی شیر طالبی دنت و با یه عالمه کیک نخورید شب خواب های شدیدا چرت و پرت میبینید، از من گفتن بود

پ.ن.3 : بعد یه چند سال ادعای PCB زدن تونستم یه کاری بکنم که تخمین هزینه ای که زدم نزدیک 100% خطا داشته باشه :) 

  • ظریف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی