نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

شماره ها

دوشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۰۷ ق.ظ

سلام

یکی از شماره هایی که هیچ وقت یادم نمیره و هر لحظه بخوام میتونم یاد آوری کنم برای خودم شماره ی سرویس دهنده ی اینترنتمونه. 


-------------------

امروز نه تنها نشد برم همستر و ... ببینم، بلکه تا حدود ساعت 17 هم از سرماخوردگی و تب داشتم تو تخت لذت میبردم.


واقعا مترو جای کثیفیه.


------


قدیما خیلی به دارو وایسته بودم و ازینا بودم سر هر سرماخوردگی اوردوز میکنه با دارو تا یه بار رفتم یه داروخونه آموکسی سیلین بخرم، دکتره گفت میخوای چیکار کنی اینو این کلی آسیب به کبد و کلیه ات میزنه، به جاش یه سرم شستشو بگیرم اینو استنشاق(؟) کن و قرقره کن. واقعا با تاکید بسیار زیادی میگم که خیلی حرف خوبی زد. واقعا آب نمک محیط گلو رو جهنم میکنه برای این عزیزان. حسابی هم دلتون خنک میشه ازین کشتار دسته جمعی، آسیبی هم بهتون نمیرسه.

  

حواستون باشه فقط سرم شستشویی که از بیرون میخرید رو از مسیر بینی میتونید استفاده کنید چون خیلی رقیقه. آب نمکی که خودتون درست کردید فقط برای گلو... 

  • ظریف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی