نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

این چند روز

شنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۲۹ ب.ظ

سلام

این چند روز خیلی عجیب گذشت. واقعا از حالت زندگی نرمال داشتم به افسردگی میرسیدم. به آقای میلاد گفتم که توی پژوهشگاه یه بخش مشاوره و روان درمانی هم باید گذاشت. بعد خودش نشست و دو ساعت حرف زدم براش. بعدش احساس کردم کاملا حالم خوب شده. خیلی چیز خوبی بود. 

داشتم چند روز پیش ازین کانالای برداشت هایدفلانی از فلان کشور رو میخوندم. چیزای جالبی اند یه جورایی تا وقتی که شخص نویسنده احساس نکرده نظرات و تحلیلات شخصیش برای بقیه اهمیت داره چند تاشونو میخوندم بعدش که دیدم چند تاشون شبیه راننده تاکسیا همه چیو نقد میکردن دیگه نخوندم تا چند روز پیش

یه شخصی بود که یه نفر که مسیحی بو رو دیده بود. بعد شروع کرده بودن با هم صحبت کردن اون مسیحیه گفته بود یکم بگو و اینم از بهشت و جهنم ازش پرسیده بود. بهش گفته بود که بنظرت واقعا اونجا دوتا جا هست که یکیش باغه اون یکیش آتیش؟ گفته بود خب اره

بعد ایشون بهش گفت که اینا برای درک بهتر ما هست. مثلا یه جنینی که تو رحم مادرشه بهش بگی باید پا داشته باشی نمیفهمه دلیلشو یا دست یا ... . ولی وقتی بدون دست بدنیا بیاد کلی زندگیش سخت میشه. این کارایی که ما میکنیمم ممکنه الان اثری ازش نبینیم ولی نبود اینا اون دنیا برای ما محرومیت هایی ایجاد میکنه که نداشتن اون امکانات میتونه خودش عذاب باشه.

راستش با این همه سنم و این که این همه این مسائل رو به نحو های دیگه بهمون گفته بودن اینجوری به قضیه نگاه نکرده بودم. خیلی قابل فکر کردنه..

خب بیخیال. 

دوتا سوییچ خیلی زیبا توی مدارم داشتم وقتی که دو سرشون 400 ولت بود با هم روشنشون کردم و 400 ولت شورت شد و نصف مدار رفت رو هوا. لازم به ذکره که این سوییچیای ipw60r190 خیلی نحسن. باورتون میشه تا حالا از شاید 10 20 تایی که خریدم فقط دو تاشون به مدت نیم ساعت تو مدار کار کردن؟ هر دفعه یه نشکل جدیدی میخورم وقتی اینا میان در حالی که با irfp460 که خیلی چرته ازین نحسی ها نداریم اصلا.



  • ظریف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی