نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

طولانی ترین روز

جمعه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۴:۳۰ ق.ظ

سلام

الان فرودگاه امام هستم و اگر بدونید چه بلا هایی سرم اومد تا به گیت ها برسم...


جزییاتش اگه علاقه مند بودید پایین پست هست


خلاصه این که امروز بخاطر گردش کره زمین و ... یه 30 ساعتی برای من طول میکشه حدودا. 


قراره از این امام 5.30 صبح برم تا استانبول فرودگاه آقا آتاتورک و بعد از 6 ساعت راه بیفتم برم مونترآل. مثلا از استانبول حدود 14 راه میفتم و بعد 9 ساعت پرواز ساعت 17 میرسم :)) 


میدونید تا قبل ساعت 12 تقریبا داشتم سکته میکردم از استرس ولی ازون ببعدش یکم همه چی بهتر شد مخصوصا این که هر چند خودم اصرارکردم که کسی نیاد نصفه شبی ولی بچه ها چند تاشون زحمت کشیدن اومدن و یه بوست روحیه دادن. واقعا فکر نمیکردم انقدر بتونه مفیدباشه..


بدی ماجرااینه که تو خونه نمیشه استرس رو بروز داد چون ده برابرش به خود آدم یهو باز تاب میشه. 


1. توی ورودی خودفرودگاه چون چند تا لباس رو هم داشتم مثل تیشرت پیرهن کاپشن و سوییشرت بهم گیر دادن و گفتن برم یه جایی لباسا رو در بیارم از رو که زیر پیرهن ببینن چیزی دارم یا نه :) ولی بعد فهمیدم چون سرش خلوت بود گیر داده بود و تا یکی دیگه اومد بیخیال من شد و رفت اونور. خیلی خلوت بود ورودی

خلاصه یکم استرس الکی بود چون خیلی جدی منو کشید اونور و چمدونام رفت بهامان خدا


2. توی بازرسی گیتها هم یهو دوباره منو کشیدن کنار و گفتن که مجسمه تو کیفم دارم ودربیارم. یه مامور بالای کیفم وایساد و گفت خالیش کنم

بعد دیدم هرکی بعدش اومد تا فکر کنم 5 نفر به همه همینو گفتن خلاصه پره وسایل مردم شدهبود اونجا اینم یکم استرس الکی بود


3. سر پلیس فرودگاه هم من معافیت عوارض خروج داشتم و به افسر که گفتم گفت اصلا مجوز خروج ندارم!!!!!! بجز یه سکته جزیی چیزی نبود و در واقع ایشون انتظار داشت یه مهری چیزی تو پاس باشه ولیبهش گفتم به من گفتن سیستمیه و چیزی تو پاس قرار نیست باشه. مهرو زد و رفتم😐😐😐


الان منتظر گیتا هستم که باز بشن و مارو بفرستن هوا


آسیا تک اینترنت 1 گیگابایتی رو میده 1000 تومن تو همه جای فرودگاه. سرعتشم خوبه خلاصه حواستون باشه 

  • ظریف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی