نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

ارتباطات

سه شنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۷، ۰۸:۳۸ ق.ظ

سلام


ارتباطات اینجا خیلی گرونه. مثلا شما یه سیم کارت با حداقل میزان دیتا بخواید بگیرید حداقل ماهی 40 50 دلار میفته براتون. 

همچنین چیزایی مثل اینترنت خونه هم از حدود 40 -50 دیگه تقریبا شروع میشه.

چیزایی که مختص خودشونه مثل تلویزیون کابلی و ... هم ماهی 50 دلاری هزینه داره.

جالب اینه که با وجود چیزی مثل اسکایپ، اینا بازم قیمت سیم کارت و .. رو پایین نمیارن. حتی با وجود این که زیرساخت ارتباطیشون چند ده ساله تغییری نکرده این قیمتا همینقدر میمونه.


درواقع رو حداقل پلن هاشون مثلا تو سیم کارت، همه چیز رو میزارن مثلا مکالمه نامحدود تکست نامحدود و ... و برای همین انقدر زیاد میشه قیمتاش.


بماند که ما تلاش کردیم ایرانسلشون رو پیدا کنیم و دو سه ماهی 30 دلار بدیم. یه شرکتی هست به اسم PetroCanada که خیلی نمیدونم چرا سیم کارت هم میزنه چون بیشتر همون طور که از اسمش معلومه کارای مربوط به سوخت باید انجام بده ولی سیم کارت هایی داره که تعرفه هاشون بالاس نسبت به چیزای دیگه ولی خب مثلا اینجوری همه چیزشون نامحدود نیست. برای کسی مثل من که نه تکست میده نه زنگ میزنه و فقط ساعت اتوبوسا رو هر چند وقت یه بار چک میکنه با اینترنت گوشیش خیلی خوب در میاد. ولی نرخش خیلی بالاس دیگه..


مثلا بعضی اپراتور ها هستن برای پایین اومدن قیمت مثلا فقط تو یه استان سرویس میدن به شما(کشور نیست که نصفه قاره اس)

یا کلا آنتن دهیشون خیلی ضعیفه. 

  • ظریف

نظرات (۵)

فکر کنم خودت اشنایی داشته باشی ولی محض اینکه شاید نمیدونی یک فروم هست به اسم اپلای ابراد تو این موارد حداقل خیلی کمک میکنه بقیه مسائل که به نظر من  بخصوص قسمتی که در مورد پذیرش گرفتن کلا چرت و پرته!!!
 این لینک قسمت راهنمایی در مورد اینترنت و خط موبایل و... هستش
                                                   لینک
لینکه اضافه نشد خخخخخ مثلا قابلیت لینک متن به ادرس زدم :(

https://www.applyabroad.org/forum/showthread.php?21847-%D9%87%D9%85%D9%87-%DA%86%D9%8A%D8%B2-%D8%AF%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%AA%D9%84%D9%81%D9%86%D8%8C-%D9%85%D9%88%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%84-%D9%88-%D8%A7%D9%8A%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D9%83%D8%A7%D9%86%D8%A7%D8%AF%D8%A7
پاسخ:
سلام مرسی از لینک
نهایتش همین میشه که گفتم ، کمتر از اون عددا پیدا نمیشه چند تا سرویس دهنده بیشتر نیستن کلا.
برای مثل من که نه تکست میده نه زنگ میزنه

اصلا اینو خوندم کباب شدم

حالا نه که اینجا بودی همین طور «زیود» زنگ میزدن و تکست میدادن ;)
برای کسی مثل من که نه تکست میده نه زنگ میزنه

mostfet.blog.ir
برای کسی مثل من که نه تکست میده نه زنگ میزنه

mostfet.blog.ir
پاسخ:
کمز از مسنجر فیسبوک و .. استفاده میکنم
الان خودت بجز بانک و ایرانسل استفاده دیگه ای داری؟ :)) 
اِ
چرا این طوری شد؟
خلاصه بد هم نشد
اکوی اون جمله اول حسابشون کن
در حالتی که با یه نرخ نمایی صداش تضعیف میشه
پاسخ:
😕 
امروز که تعطیلیه یه چیزی بنویس دلمونم شاد شه:) 
راستی یه چیزی برام سوال بوده به جز بچه های مهندسی  از ایران چه رشته های دیگه اومدن بخصوص از رشته های علوم انسانی 
پاسخ:
سلام سلام
چیز بدرد اینجا بخور خیلی اتفاق نیفتاده این چند روز که بنویسم :)
راستش این دانشگاه خیلی بیشتر پزشکیه و بعدش مهندسی برا همین خیلی مقصد جذابی برای مخصوصا ایرانیا نیست برا همین خیلی برخورد نداشتم با ایرانیای انسانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی