نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

برونگراییت

شنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۷، ۰۶:۰۶ ق.ظ

سلام

یه همخونه دارم اسمش سیدنیه (پسر) توی اون کالج نظامی هه هست و کلا تیپش آدم نظامی میخوره دیگه چون یونیفرم میپوشه و موهاش کوتاهه در حد چند میلیمتره و  ...

ولی یه جلوه ی دیگه ایده هم داره. مثلا رو وایت برد روی یخچالمون بعضی وقتا نقاشی میکشه و یا باهاش شروع میکنی آهنگ گوش کردن میشینه عمیق توصیف میکنه آهنگو امشب داشت پیشنهاد فیلمنامه معنا گرا میداد

یه حال خیلی برونگرا هم داره. مثلا پارتی میگیره، شاید 30 نفر تو اون خونه میاد. یا مثلا چند روز پیش میگفت با یه دختر از روسیه دوست شده دختره میخواد سر کریسمس بیاد اینجا همو ببینن!!!!!!!! یا مثلا امشب میگفت خیلی بده که نمیتونیم با همه آشنا بشیم. یعنی هر کاری کنیم نمیتونیم با تمام مردم دنیا آشنا بشیم!!!!

طرز فکر جالبی داره

میگفت مثلا ممکنه چند نفر آدم تو فرهنگ و زبونای مختلف باشن که مث هم باشن. مثلا بعضی وقتا که یکی منو میبینه میگه خیلی شبیه یه نفر که میشناسه هستم خیلی برام جالبه.


  • ظریف

نظرات (۲)

فقط محض اطمینان مواظب باش خیلی روی تو برای یادگیری تخلیه اطلاعاتی استفاده نکنه شاید مسئله خاصی نپرسه ولی همون برای تمرینم مسائل معمولی روزمر رو دقت کن با چه نحوی ازت میپرسه و چجوری به قول گفتی سر صحبت رو باز میکنه البته محض اطمینان ها گفتم نه که شک کنی به طرف 
پاسخ:
نه نگران نباشید معمولا وقتایی که میبینیمش یا مسته یا هایه یا تو پارتیه که زیاد حرفای جدی ای نیست :)) 
بیماری(!) این هم اتاقی‌تون رو منم دارم:))
اما من چون دخترم و تو ایران زندگی می‌کنم، نمی‌تونم بروزش بدم!
پاسخ:
آخی! جالبه!!
امیدوارم یه راهی برای پاسخگویی به این نیازتون پیدا کنید!
درک میکنم چون من دقیقا برعکسم تو مهمونی و... انرژیم خالی میشه و حسابی سخته ‌‌! 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی