نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

این استاده

چهارشنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۷، ۰۶:۵۵ ب.ظ

سلام

اول این که سال نو مبارک. سال خوبی برای همه امیدوارم باشه.

 

دوم این که سر ta این آزمایشگاه الکترونیکه بودم. یادتون باشه استادش یکم جالب بود. قضیه روز عدد پی و....

این دفعه یه توییت یا پست فیسبوک از یکی نشون داد. گفت این بابا خیلی چرت و پرت میگه. میگه دولت رو کوچیک تر کنیم کیفیت زندگی و کیفیت بهداشت بهتر میشه. فکر کردم از همین بحث سیاسی های معموله و باهاش موافقت کردم که توضیح نده. 

ولی

بحت سیاسی 100 من یه غاز نبود

برام یه اکسل باز کرد توش چند تا گراف بود و اومده بود اطلاعاتی مثل هزینه بهداشت برا نفر بر حسب یه چیزایی مثل میزان مالیات تقسیم بر gdp و کلی چیزای دیگه من سر در نمیارم رو کشیده بود. برای چند تا کشور اول و برای کل کشور ها و برای یه چیزای دیگه اومده بود خط trend شون رو کشیده بود

بعد با اونا داشت برام توضیح میداد که خوب نیست :))

گفتم ریسرچ میکنید رو این چیزا؟ گفت نه برای فان بود. :/

آدم عجیبیه

 

یه چیز جالب هم امروز رییس دانشکده یا dean اومده بود لب و داشت از بچه هایی که آزمایش انجام میدادن سوال میپرسید که چجوریه و چی کار میکنن و...

جالب بود 

  • ظریف

نظرات (۲)

آدم جالبیه دوست دارم بدونم چجوری date میزاره :)))
پاسخ:
نمیذاره احتمالا! استادای 40 50 ساله مجرد زیادن. کسی که انقدر فکر میکنه فکر کنم سخت باشه براش یه همچین کارایی! 
  • آسـوکـآ آآ
  • پاراگراف آخر چقدر شبیه ایران بود...
    پاسخ:
    آممم... 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی