نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

روشن فکر

چهارشنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۸، ۱۰:۵۰ ب.ظ

سلام

 

با یکی از هم خونه ها داشتم صحبت میکردم، بحث ماریجوآنا شد. نمیدونم در جریانید یا نه ولی قانونی شدش چند ماه پیش. یعنی مغازه هست بدون نسخه میفروشن. 

قضیه اینه که ایشون زیاد مصرف میکنن و داشتم میپرسیدم چجوریاس و از کی شروع کردی. 

گفتش که سمت ما خیلی عادیه مصرفش، مادر پدر خودم 30 ساله دارن مصرف میکنن! گفتم جدی خیلی باید خنده دار باشه. گفت آره جالبه مادرم یه بار برای کریسمس دوستاش رو دعوت کرد بهشون brownie که توش روغن کنابیس(همون وید گل ماریجوانا و... ) استفاده کرده بود.

خلاصه اینام فرهنگ های جالبی دارن

  • ظریف

نظرات (۸)

  • فاطمه سادات داوری
  • سایت شما دنبال شد اگر شما هم تمایل دارید سایت من رو دنبال کنید باتشکر:))))
    پاسخ:
    چشم
    این ماده یک ماده مزخرفه.خیلی وحشتناکه.کافیه راجع بهش تو اینترنت بخونی.فقط سرچ کن تا بفهمی.
    پاسخ:
    والا حدود 5 تا 10 ساعت مستند دیدم خیلی هم بد نبوده. میشه لینک بدید
    آره تازه به نطرشون خیلی برای مغز مفیده و استرس رو کم میکنه:///
    پاسخ:
    دو مدل ماده توش هست THC و CBD. اون اولیه یکم حالت ماده مخدر داره و psychoactive هست. ولی دومیه خواب آوره و تجویز میشه. من کپسول CBD برای سر درد گرفتم. شبیه مسکنه معمولیه. کلا هم آزاد بود از قبلش. حالا مدلای مختلفش درصدای مختلف دارن اونا که بیشتر thc دارن بیشتر مد نظر قانوینش بودن
    یه حد و حدود قانونی واسه مصرفش داره درسته؟ دارم می پرسم اطلاع ندارم 
    ولی میگم وقتی یه چیزی سوءمصرف داره لابد یه حدیش مجاز میشه دیگه 
    و اینکه خواصی هم داره؟ 
    پاسخ:
    15 گرم هر نفر حق داره حمل کنه. چون نمیشه روش اوردوز کرد چیز خاصی نداره. برای اوردوز کردنش خیلی باید مصرف بشه. فکر کنم 3 تا گیاهش هم میشه بکارن
    منم که دکتر بهم شربت گیاهی داده روش نوشته یه چیزی از تریاک داره :))
    بعدشم قراره بیام ماریجوانا امتحان کنم :دی
    پاسخ:
    نعمت خداس دیگه. اشکال نداره که. خود کدیین رو هم از تریاک میگیرن. چای نبات باهاش فراموش نشه !
    آخ چای نبات ^_^ خوب شد گفتین، چرا یاد خودم نیفتاده بود :))
    پاسخ:
    تجربس اینا! 
    بی فرهنگیه جالبیه !
    و فکر نمیکنم این حجم از چرندیات قانونی حتی بین خانواده های اونور آب هم فرهنگ عام مردم باشه . 

    پاسخ:
    سریال shameless رو ببینید. اون چیزی که از غرب تو ذهن آدمه چند درصد مردم هستن. خیلیا در همین حد این سریال سطح زندگیشونه.
    چه قده دلم میخواد :/
    پاسخ:
    :/ :))) 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی