نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

برداشت و کاشت

يكشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۹، ۰۹:۰۸ ب.ظ

سلام

 

یکی از راه های تسلیم شدن مقابل دنیا افتادن تو سیکل های طبیعی توی این عالم هست.

سیکل های طبیعی مثل موقعیت ماه نیروهای ظریف تری رو توی این سیاره برامون درست میکنن که از کارایی که خودمون میتونیم بکنیم قوی ترن.

که اینا تو علم کیمیا استفاده زیادی داره.

بگذریم

یه استفاده خوبی که ما میتونیم بکنیم قرار دادن یه سر هدف های روحی روانی و احساسی برای خودمون تو شروع سیکل ماهه.

مثل کاشتن یه سری فکر هست که تو طول ماه از زمان شروع تا کامل شدنش به بار میشینن و اگه با این انرژی ماه همگام بشیم خیلی بیشتر کمکمون میکنه تا این که خودمون هر روز بخوایم تنهایی شروع کنیم و یه تغییری تو خودمون انجام بدیم.

مثلا میشه برای برنامه ریزی روزانه فکر کرد

یا رابطه با یک نفر دیگه 

یا چیزای دیگه.

 

این که با ماه همزمان بشیم عین اینه که یه موج بزرگی که خود به خود داره حرکت میکنه رو بگیریم و روش موج سواری کنیم.

از ماه کامل تا تموم شدن ماه هم تا انرژی ماه فروکش کنه وقت برداشت این احساسات هست.

 

که الان عجیب غریب به نظر میرسه ولی کلیتش همین تسلیم شدن به زندگی و اتفاقایی که میفته هست و همه چیز خود به خود جور میشه اگه به اندازه کافی گره های تو ذهنمون رو باز کنیم و بهش اجازه بدیم که با جبر خود دنیا بره جلو تا با اختیار محدود خودمون. 

  • ظریف

نظرات (۷)

  • من هم یک طلبه هستم
  • سلام وقتتون بخیر،

    من به کسی ایمان دارم که از وقتی شناختم امیدم، آگاهیم و برکاتم در زندگیم دو چندان شده. 

    شما هم میشناسینش. یعنی همه میشناسن. اما گاهی یا بیشتر از گاهی متاسفانه او را جدی نمیگیرند.  

    او خداست!

    خوشحال میشم اگه وبلاگم براتون جذاب بود دنبال کنین و نظر بدین.

    به طور حتم نظر مخاطبین وبلاگم برایم مهم است.

    التماس دعا

    پاسخ:
    سلام
    آره منم یخورده باهاش آشنا هستم. خیلی خوبه خدا.
    یه قسمت خیلی مهم از وبلاگ، نوشتن حرف دل هست و وبلاگ هایی رو میپسندم که تجربه های شخصی خود افراد باشه نه تکرار حرف های تکراری و کتاب های قدیمی. 
    اگه پستی نوشتید تو وبلاگتون خوشحال میشم خبر بدید و بیام بخونم.
  • من هم یک طلبه هستم
  • سلام مجدد الان که نگاه کردم آدرس وبلاگم رو اشتباه نوشته بودم XD 

    حقیقتا وبلاگ بنده سابقه زیادی نداره. ماشاءالله شما خوب کار کردین تو این زمینه و بایگانی بسی طولانی!!! به حرف دلتون احترام میگذارم امیدوارم خدایی نکرده بانی بی احترامی به افکارتون نشده باشم.

    والا حقیقتا بنده در وبلاگم موضوعات خاصی رو پوش. گاه نوشته هام هم هستند. البته اگه دوست داشتین باعث افتخار بنده است. 

    پاسخ:
    :))
    چقدر جالب. مرسی حتما میام!

    سلام 

     

    من اگه بخوام بیشتر راجع به این موضوع بدونم چی باید سرچ کنم؟

    پاسخ:
    سلام
    کتابای کیمیاگری
    Alchemy
    و subtle forces میشن اینا‌. تو وب زیادن کتاباش
  • دچارِ فیش‌نگار
  • سلام چطوری آقا؟ خوش میگذره ؟ 

    پاسخ:
    سلام جناب دچار فیش نگار خیلی وقت بود صحبت نکردیم. من خوبم. شما خوب و رو به راهید؟
  • دچارِ فیش‌نگار
  • منم خوبم ، یه مقدار دستم بند بنایی :) وغیره بود.

    پاسخ:
    :)
    به به بسلامتی

    سلام، خوبید؟...

     

    یعنی مثل اون قدیما که تاریخ های اتفاقات خاص رو توی روز خاصی تعیین میکردن؟ یاد حتی فیلمای کره ای چوسان قدیم هم افتادم :)

    جالبه! ایده ی جالبی میتونه باشه سوار موجهای طبیعت شدن...

    پاسخ:
    سلام 

    دقیق نمیدونم این تاریخای اتفاقات چجوری تعیین میشده ولی کلا تو آزمایش های کیمیا خیلی روز های سال و ساعت روز که توش کار انجام میشه مهمه. حتی روز هفته هم مهمه گه متناظر سیاره های مختلفه
    مثلا یکشنبه sunday برای خورشید sun
    دوشنبه monday برای ماه moon
    شنبه Saturday برای زحل یا saturn
    که تشابه اسمی رو میشه دید تو چند تاشون. 
    و ازین نیروهای ظریف استفاده میکنن که کاراشون رو جلو ببرن.
    کلا جالبه. من خیلی دوست دارم بیشتر بدونم. یه جور روانشناسی و خودشناسی هم هست که مثلا وقتی یه چیزی رو خالص سازی دارن میکنن در واقع دارن خودشون رو خالص میکنن چون تناظر بین دنیای درون و بیرون وجود داره و ...

    میشه بیشتر توضیح بدید یا مطالب بیشتری راجع بهش بزارید؟ یه چیزایی از این قبیل ذهنمو درگیر کرده و ی تمرین هم در رابطه با همین انجام دادم دوست دارم بیشتر بدونم

    پاسخ:
    آره سعی میکنم بنویسم حتما. مرسی از علاقه :)
    فعلا نیت کنی که یه چیزی به سمت بهتر شدن بره تو وجود خودت میتونی سوار انرژی ماه جدید بشی که ماه خیلی انرژی خوبی هم هست
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی