نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

به مناسبت ولنتاین

جمعه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۹، ۰۴:۵۰ ب.ظ

سلام

به مناسبت این سالروز، که قراره با دوستای سینگلم بشینیم سیرابی و کله پاچه درست کنیم توش، این آهنگ یانی که A Love for Life نام داره رو میخواستم باهاتون به اشتراک بزارم.

ویژگی خیلی بارز این آهنگش اینه که همیشه حس میکنم دو سه بار منو میکشه بالا با خودش و میزنه زمین. تهشم یه نتیجه گیری خیلی زیبا داره که با یکم گیتار بیس همراهه (خیلی صداشو دوست دارم) و یکم دوباره میره بالا و دیگه تمومش میکنه. یه پیوستگی خاصی داره که لذت بخشه آدم میبینه این همه نوازنده میتونن ۵ ۶ دقیقه همچین چیزی رو اجرا کنن. حس خوبی داره کلا.

  • ظریف

نظرات (۸)

ما هم تو این روز با دوستای سینگل‌مون و استاد راهنمامون جلسه داریم:|

یعنی حتی فعالیت انتخابیِ «طبخ کله‌پاچه» رو هم نمی‌تونیم داشته‌باشیم!

پاسخ:
:)) به به. مبارکه :)

نوش جان =)

پاسخ:
مرسی مرسی

مگه ولنتاین تموم نشد؟:| 

(یک عدد سینگل از همه جا بی خبر)

پاسخ:
دو روز دیگس گربه جان :)
  • فاطمه ‌‌‌‌
  • آخه سیرابی و کله‌پاچه؟ seriously؟ :/

    برای هیچ مناسبتی نمی‌تونم کله‌پاچه رو تصور کنم🤢

    البته اینکه بی‌مناسبت هم کله‌پاچه نمی‌خورم بی‌تاثیر نیست :))

    پاسخ:
    :))
    منم تو کل عمرم نمیخوردم ولی دفعه قبل که اومدم ایران امتحان کردم چون گفتم از چیزایی که اینور تجربه کردم که بدتر نمیتونه باشه به لحاظ کثیفی و حال بهم زنی. بعد فهمیدم اتفاقا یکی از بهترین چیزاس واقعا. البته زبون و بناگوش خوردم که فکر میکنم آسون تریناشن

    نه تنها کسی که دوسش دارم ولنتاین پیشم نیست حتی کله پاچه هم دوس نداره برعکس من که کله پاچه مخصوصا زبون خیلی دوس دارم :(

    مامانم یه روش پخت سیرابی بلده که خیلی خوشمزه است...اون مدلی هم سیرابی درست کنن دوس میدارم... خواستید دستورش رو میفرستم براتون

    پاسخ:
    آره اتفاقا نه من نه دوستم بلد نیستیم سیرابی رو باید چی کار کرد! بگی که خیلی خوب میشه!
  • وصــــــــــآل یـــــــــــار
  • بسیار عالی پس با قدرت ادامه بدین

    البته من خودم همواره مطالعه در مورد شخصیت های معروف اسلامی زیاد انجام میدم شما و به شما پیشنهاد میکنم تا طریقه راه به آسودگی فراهم بشه

    پاسخ:
    خیلی خوبه مرسی 

    سر در میاری از یونگ؟ کدوم کتاب را خوندی؟ یا از چه کسی فایل گوش دادی؟ 

    پاسخ:
    خیلی کم. در حد چیزای جزیی کاربردی از جوردن پیترسون و ترنس مککنا. بیشتر میخواستم اسمم رو یه بار دیگه عوض کنم به مهدی و سایه که یه موجودی بود که تو خوابم دیدم. شد م. سایه ولی دیدم شبیه ه.م. سایه شد و گفتم یکم عوض ترش کنم.

    واقعا چه اجرای فوق‌العاده‌ای بود

    اصن نفهمیدم ۹ دقیقه چجوری گذشت 

    ممنون :)

    و اینکه نوش جان :/

    ولی‌ واقعا غذای بهتری نبود :/

    پاسخ:
    مرسی مرسی
    درست نکردیم!
    منم سیرابی نخوردم. فقط زبون و بناگوش خوردم زیاد عجیب غریب نبودن. میگن خوشمزس
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی