نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

مهمونی

پنجشنبه, ۴ آذر ۱۴۰۰، ۰۸:۰۵ ب.ظ

سلام

 

- نفس کشیدن تو رو یاد چی میندازه؟

+ این که کسی که دوستش داری، یه روزی دیگه نفس نمیکشه

+ بعضیا سرزده از بینمون میرن

- مگه مهمونیه که سرزده برن؟

+ اونور مهمونیه، مهمونیشم اینجوریه که فقط آدم بزرگا رو راه میدن.

  • ظریف

نظرات (۱)

سلام.

این مسئله دو بار برای من اتفاق افتاده.

یک بار به یک دوست جوان که خیلی دوستش می داشتم زنگ زدم دیدم شخص دیگری جواب داد. چون از شماره ای که گرفته بودم اطمینان داشتم، پرسیدم ازش فلانی هست؟ گفت ایشون به رحمت خدا رفته. باورم نشد و فکر کردم شماره اشتباه افتاده. دوباره گرفتم بهش گفتم من مرآت هستم. آقا میلاد هستند؟ دوباره گفت آقای مرآت ایشون دو هفتۀ پیش به رحمت خدا رفتند!! و...

یک بار هم برای یکی از آشنایان بزرگسال زنگ زدم. باز به همین صورت بود.

ان شاءالله عاقبت به خیر شویم.

 

پاسخ:
هرچقدر آدم نزدیک تر بشه به یه نفر دیگه از دست دادنش سخت تر میشه. سوال اینه که چقدر باید نزدیک شد؟ درد عشق رو باید حداکثر کرد؟ چون برای خودمون خوبه؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی