نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

برگ های چای سبز

جمعه, ۱۷ دی ۱۴۰۰، ۰۸:۲۵ ب.ظ

 

سلام

 

وسطای روز و بعضی وقتا حدود ساعت 14-15 برای خودم چای درست میکنم.

فرصت کوتاهی به آدم میده که به هیچ چیزی فکر نکنه و فقط زیبایی برگ های چای رو نگاه کنه. 

بنظرم خیلی برای سلامت ذهن و روح خوبه که یکم از تمرکز روی کار بیرون بیایم و روی یه چیزی که ازش لذت میبریم تمرکز کنیم! 

این برگای زیبای چای سبز رو هم با شما به اشتراک میزارم!

  • ظریف

نظرات (۲)

  • هلن پراسپرو
  • پس احتمالا "کتاب چای" اوکاکورا کاکوزو هم براتون جالب باشه :) درباره آداب مراسم چای ژاپنیه، که یه مراحل و مکان و وسایل خاص و حتی استاد مخصوص داره. مثلا نویسنده میگفت اتاق چای باید کاملا مینیمالیست و خالی، با چند شاخه گل مخصوص یا نقاشی مرتبط باشه و کاملا حس طبیعی و آرام رو القا کنه.

    پاسخ:
    جالبه! دوست دارم به یه جایی تو زندگی برسم که یه اتاق چای داشته باشم!

    نوش جون و گوارایت باشد.

    فانتزی جالب، ساده و کم هزینه. :)

     

    راستش هوس کردم. باید تجربه اش کنم.

    پاسخ:
    ممنون!
    هوس خوبیه!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی