نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

فزت ورب الکعبه

دوشنبه, ۹ اسفند ۱۴۰۰، ۱۱:۳۳ ب.ظ

سلام

 

یکی از کلیدی ترین صحنه های زندگی بنظرم صحنه ی روبرو شدن با مرگ هست.

تمام تصمیم هایی که تو کل زندگی گرفته میشه و اتفاقاتی که میفته هر لحظه ای از زندگی رو شکل میده ولی یکی از مهم ترین لحظه ها لحظه ای هست که هر روز زندگی طبق اون میتونه تعریف بشه و اونم لحظه ی مرگه.

در واقع اگه معادله ی زندگی رو بخوایم حل کنیم زندگی و مرگ رو مثل یه دوقطبی میبینیم که زندگی در یک جهت و مرگ در جهت مقابلش قرار داره و همزمان دارن با هم حرکت میکنن و تو زمان جلو میرن. مثل هر دوقطیزییبیبمدنیسمدسی

میدان بینشون قوی میشه

 

شس

ی

لحظه ی مرگ میشه لحظه ای که این دوتا به هم میرسن و یگانگی رو تجربه میکنن.

حالا نتیجه ی این به هم رسیدن میتونه لبخند باشه. یا میتونه عشق آتشین این دو به هم باشه که اون لحظه کل یونیورس بشینه و به تماشای رسیدن این دو به هم برسه. 

حالا سوال اینه که چجوری میشه با مرگ رابطه درست کرد و بهش علاقمند شد و عاشقش شد تا اون لحظه رو تعریف کنیم؟

فکر میکنم جواب این سوال اینه که هر روزی که با فکر کردن به مرگ بگذره و تصمیم های اون روز بر اساس این گرفته بشه که شاید همین الان بمیرم، در واقع به فکر مرگ هستیم و همین که بهش توجه کنیم علاقه اش بهمون بیشتر میشه.

 

  • ظریف

نظرات (۳)

  • میرزا مهدی
  • سلام خیلی باهاتون موافقم به جز اون کلماتی که نفهمیدم یعنی چی. فکر کنم دور از جونتون حین تایپ یکی دوبار سکته زدین.  نه؟ 

    پاسخ:
    سلام 
    نوشتن از بعضی چیزا زور زدن بخاطر نفهمیدنه و اگه یه چیزایی بنویسم که خودمم نمیفهمم یا چند بار رو کیبورد بزنم که فضا رو پر کنم بنظرم فرقی نمیکنه.

    یه لحظه خیال کردم ماه رمضون شده

    پاسخ:
    ربناااااا
  • ماه توت‌فرنگی
  • اینم جالبه. من البته از یه منظر دیگه نگاه می‌کردم قبلا مثلا می‌گفتم( البته هونده بودم قبلا جایی اینو) جوری لحظه‌ها رو زندگی کن انگار تازه به دنیا اومدنی و اولین بارته‌. جوری از غذات لذت ببر انگار اولین باره اون طعم رو می‌چشی. 

    ولی اینی که گفتی از یه لحاظی بهتره. آدم میگه می‌خوام بمیرم دیگه چی جز عشق ورزیدن در این لحظه ارزش داره؟ مثلا اگر با یکی دعوا کنی میگی وقتی الان آخرین لحظه‌ست چرا باید جز دوستی کاری کنیم. 

    آقا چرا نبودی من حواسم بودآ. 

    پاسخ:
    بنظرم یه چیز مهم دیگه هم اینه که اگه همین لحظه رو فقط داریم، چرا در موردش صحبت نکنیم و ازش زود بگذریم؟ مگه زندگی بجز مجموعه لحظه هاست که میشه وسعتشون داد با ارتباط برقرار کردن فهمیدن متقابل لحظه ها!
    داشتم تمرین نبودن میکردم که این پست رو بنویسم! :)
    --
    سه چهار تا پست نوشتم ولی بعضی چیزا رو دوست ندارم منتشر کنم یا کامل نمیشن! مرسی حواست بود!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی