نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

آمار بازدید ها

چهارشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۳۹ ب.ظ

سلام مجدد

واقعا آمار بازدید های این وبلاگ های بیان جالب هست ... ! آخه من خودم اولین باره با لپتاپ خودم تو وبلاگم میام ولی قبل من وقتی هنو چیزی نزاشته بودم 20-30 نفر ازینجا بازدید کردن! آخه چقد ملت منو دوس دارن 3> همین طرفدارامم که منو امیدوار میکنن! :| 

من واقعا نمیدانم!!! 

  • ظریف

نظرات (۲)

  • میرساجد سیدموسوی
  • عاااااااااااااالی:)))
    پاسخ:
    سلام آقا ساجد ! 
    یاعلی!!

    D:

    پاسخ:
    :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی