نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

سیستم عامل لینوکس mint

جمعه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۴، ۰۱:۴۱ ق.ظ

سلام

هیچی دیگه امروز به دلیل قطع شدن power متاسفانه laptop به کما رفت. خوشبختانه بیژن بود و یه چند ساعتی باهاش ور رفت و انواع ارور هایی که ممکن بود اتفاق بیفته رو دید و ... در آخر تصمیم بر این شد که یک ابنتو لایو بالا بیاره و بکا\ بگیریم و ...

اومدیم رو یک فلش اوبنتو رو ریختیم از ftp دانشکده و بردیم با یک برنامه ای flash رو bootable کردیم و زدیم و کار نکرد مشکل هم معلوم نبود از چیه ولی بیژن یک لینوکسی تحت عنوان mint از تو ftp گیر اورد و ریخت رو فلش و بالا اوردیمش ... خودش میگفت برای عهد بوقه با این ظاهرش ولی خب کار کرد ُ باهاش تونستیم بکاp بگیریم از اطلاعات تو هارد آقای شهانقی و اطلاعات منو نجات بدیم دستش درد نکنه!

الانم دارم از تو مینت براتون مینویسم.... خیلی مزخرفه و p نداره!!

باید laptop رو عوض کنم کم کم یه لنوو خوب با کمک مهدی peida کردیم ببینیم چی میشه ...

http://www.linuxmint.com/

سخته!!

  • ظریف

نظرات (۴)

پ رو با m می نویسه
صفحه کلید استاندارد فارسی پ ش اونجاست
پاسخ:
ممنون!!
مگه صفحه کلید استاندارد فارسی هم داریم؟!
من دارم تولد یه Geek رو می بینم :)
پاسخ:
:|
نمیاد!!!!!!!!!
فعلا اینو مطالعه کنم!
http://www.howtogeek.com
  • محمد مهدی چیذری
  • هیچی ذکر نکردی که دهن هم گروهی ات سرویس شد، بالاخره ی نمره ی کوفتی درس معماری رو برات نمره شو کند!
    بدو یالاااااا
    پاسخ:
    همگروهی ممنونم ازت!!!!

    تو لینوکس پ توی mه

    پاسخ:
    :) پست زیر خاکی mیدا کردیا
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی