نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

حالم چطوره؟!

جمعه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۵:۲۰ ب.ظ

سلام دنیا

چهارشنبه شب یه سردرد ریززز گرفتم خیلی ریززز طوری که باعث شد 3 بار بالا بیارم و شب 3 تا پتو رو خودم بندازم 

صبح پنجشنبه بلند شدم بیام یونی عضلاتم یاری نمیکردن خلاصه رو 7 صبح حساب کرده بودم ولی8:30 تونستم راه بیفتمتو راه یه نوشابه مشکی گرفتم چون هم قندش بالاهه هم به معده کمک میکنه ... خودتون میدونید دیگه محرکه... 

تا 11 - 12 الک صنع خوندم تو دفتر و ... 12 بلند شدیم رفتیم بوفه یه چیزی بخوریم واقعا نمیتونستم راه برم ، آویزون حسن شدم و رفتیم و برگشتیم و ایندفعه آویزون مهدی شدم و ساعت 1 تا 4 فکر کنم یا 4:30 میدترمه الک صنع دادیم .. استاد ژر دادن ما رو ...

بعدش بچه ها (که دستشون خیلی خیلی درد نکنه مهدی و حسن و امشورج) ایده دادن و بردن مارو دکتر دم دانشکده دکتره هم کم نزاشت 6 تا آمپول و یک سرم برام نوشت، رفتیم گرفتیم و اومدیم بزنه متوجه شدم 4 تا باید بزنم که 2 تاش عضلانیه :/ . باز خدا رو شکر هم دکتره خوب میزد هم این که دوتا آمپول رو که وریدی بود رو تو سرم زد خلاصه این که کاملا زنده شدم. (خلاصه 500 سی سی سرم و 4 تا چند سی سی آمپول کردن تو ما)

جالب تر از همه این که از دکتر پرسیدم قضیه این سردرد و استفراق و گرما که چند تا پست عقب تر گفته بودم چیه گفت ممکنه میگرن باشه :|

البته علائم میگرن رو که خوندم یا میگرن ندارم یا خیلی ضعیفشو دارم خوبه باز

الحمدلله!!

  • ظریف

نظرات (۲)

خدا شفات بده

پاسخ:
خدا همه مریضا رو شفا بده!!
عکس اون یارو لگو که گذاشتی چه تناژ گرمی داره زردش تو چشه
پاسخ:
حالا نمیدونم این کگفتی خوبه یا بد ولی فیلمشو ببین جالبه البته نه خیلی ولی خوبه the lego movie فکر کنم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی