نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

رئالیسم

سه شنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۴، ۰۹:۳۶ ب.ظ

سلام

من خودم معمولا آدم واقع نگری ام یعنی چیزی که هست رو میبینم ولی اخیرا به این نتیجه رسیدم که واقع نگری زیاد پسندیده نیست. کسایی مورد قبول هستن که یکمی چیزایی که وجود ندارن رو ببینن. جنبه تخیل رو نمیگم بدون تخیل که چیزی ساخته نمیشه تخیل خیلی هم پسندیده هست ، جنبه توهم رو میگم... کسانی که متوهم تر هستن حرفاشون بیشتر برو داره ...


جدی میگم!


  • ظریف

نظرات (۲)

اونایی که عبکرومرورشون توی آزادراه علی چپ بیشتره ینی؟؟؟
پاسخ:
متاسفانه توش غرق شدن ...!
طوری که واقعا به نظرشون اون چیز درست میاد دیگه ... براشون یه باور شده! باید ببینید تا به عمق قضیه پی ببرید!!
حالا ترکیب این قضیه با اعتماد به نفس بیش از حد یه آش شله قلمکاری درست میکنه که باید دید...
البته شاید باز هم شما از اصل واقع بینی خارج نشده باشید چون به هر صورت واقع بینی تون، شما رو به اینجا رسونده که این جور زندگی کردن براتون بهتره!

اگه به علوم انسانی اسلامی علاقه داشتید یه سر هم من بزنید..
پاسخ:
بله ممنون از نظرتون حتما دنبال میکنم
به خودم باشه که من کلا خیلی خوبم ! ^^\
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی