نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

چشم

چهارشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۴۹ ق.ظ

سلام

امروز بعد دیدن یه صحنه ای تو خیابون پشت چراغ قرمز و این که همه ی چشما یه خانومه با مانتوی جلوباز رو داشت نگاه میکرد یهویی چیزی که خیلی وقت پیش میخواستم بنویسم و نمیتونستم به کلمه بیارمش به ذهنم رسید.


داشتم فکر میکردم که اگه دخترا یک جفت چشم پسرونه داشتن شاید الان اونایی که نرمال هستن همه با مانتوهای گل و گشاد دهه ی 60 و 70 ای یا چادر تو خیابون ظاهر میشدن.


مشکل هم از مقدار زیاد چشم چرونی پسر ها شاید نباشه یعنی حتی برای یک پسر مذهبی هم ناخودآگاه این جلب توجه وجود داره. مطمعنم به جز دخترایی که کرم از خودشونه و شاید 1 درصد هم نباشن اون 99 درصد بهیچ وجه دوست نداشته باشن مورد نگاه جنسی قرار بگیرن.


حالا اینا مشکل من نیست. مشکلم اینه که پسفردا اگه شاید دختر دار شدم این موضوع رو چجوری بهش بفهمونم که رعایت کردن پوشش مناسب برای خودش خوبه و نگاه ملت مذکر بهش (جدا از مسایل دینی و ... که بعضی وقتا باعث اعمال اجبار از طرف خونواده ها میشه و اثرات منفی هم داره). امیدوارم درک کنه


حالا سوالم اینه اگه پسرا یه جفت چشم دخترونه داشتن چجوری لباس میپوشیدن ؟! :)


درضمن این مشکل برای کشور ما نیست فقط. هرکسی خواست پیام خصوصی بده چند کلید واژه بهش بگم سرچ کنه از طرز فکر مردم اونور به این موضوع  :)

  • ظریف

نظرات (۱)

خیلی دوست دارم این مسئله برام حل بشه
پاسخ:
فکر کنم قابل حل نباشه! :)
ممنون از نظرتون :) 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی