نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

نویز

دوشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۲۹ ب.ظ

سلام

تاحالا شده اسپایک هایی داشته باشید با پهنای باند 100 کیلو هرتز تا 100مگا هرتز که ضربه ای میان و میرن و نتونین هیچ جوره فیلترشون کنید؟

اگه آره وضع حال منو درک میکنید.

اخیرا هم متوجه شدم خازن 100نانو که همش میزاریم هیچ کاری نمیکنه :/ خیر سرش اینجا باید یه کارایی میکرد مثلا. حتی 1 میکروی MKP هم کاری نتونست بکنه. نزدیک 2 میلی فارادم خازن دارم تو خروجی و یه سلف بزرگ ولی اینا نمیرن

  • ظریف

نظرات (۲)

دقیقا تجربه کردم
همون ۱۰ مگ به بالاش رو اگه فیلتر کردی به منم بگو
بعضی وقتا آدم شک می کنه... مگه دنیا فیلتر پایین گذر نبود؟
پاسخ:
هنوزم پااین گذره 
نویز سفیدشم تو 100 گیگ 0 میشه :)
نه تجربه نکردم
پاسخ:
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی