نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

خانم های تو کوثر مدار

پنجشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۴، ۰۵:۲۴ ب.ظ

سلام

نمیدونم این خانم هایی که تو کوثر مدار هستن چرا انقد حافظشون قویه؟ شاید هم اونا طبیعی باشن و من مثلا از نرمال پایین تر باشم!

ولی به نظرم خیلی جالبه چون اینا اسم و قیافه ی افراد رو خیلی خوب یادشون میمونه. 

مثلا من رو که هر چند هفته ، شاید 3-4 هفته یک بار یک pcb میدم چاپ رو به اسم میشناسن (البته به اسم دوستم چون با اکانت اون سفارش میدم) 

یا این که یه بار من عجله داشتم و قبل این که زنگ بزنم رفتم اونجا گفتن که حاظر نشده فردا میرسه ، دفعه بعدش که شاید 3 هفته بعد بود دوباره همینجوری رفتم و یادشون بود این قضیه رو!

حالا من :

بعد 4 سال از دانشگاه اسم بعضیا رو که بعضا هر روز باهاشون سلام علیک دارم یادم نیست

گاهی وقتا اسم رفقای نزدیکم رو یادم میره!

همیشه هم با این مشکل مواجه ام که این خانم / آقایی که داره میاد منو میشناسه ؟! باید سلام کنم؟ ! نباید کنم؟!!! 


  • ظریف

نظرات (۴)

چه جالب
به نظرم خانوما یه کوچولو حافظه شون قوی تره ...
البته تو به یاد موندن جزئیات ...
واسه همینه

شما هم دیدی کسی میاد نزدیکتون وایستین ببینین سلام میکنه یا نه بعد سلام کنین :دی
پاسخ:
اومم چجالب
نمیشه که آخه ؛ همه منتظر بقیه ان سلام کنن :/

آخ آخ آخ... اینا که خوبه...
سخت تر اینه که آخرین دیالوگت با یه نفر دو سال پیش بوده باشه و از اون موقع به بعد هر دفعه میبینیش نمیدونی که هنوز میشناسدت یا نه...
حالا چی؟ باید وقتی میبینیش سلام کنی یا نه...؟؟
پاسخ:
اوه اوه این دیگه خیلی بده :/ 
بعضی وقتا البته یه چیزی شبیه اینو با استادا یا مستخدم و نگهبانای دانشکده دارم ، نمیدونم میشناسنم یا نه ولی چش تو چش که میشیم همچین حالتی میشه...
کلا به همه سلام بده. یا می شناسندت و جوابتو می دن یا نمی شناسنت و ایگنور می کنن یا نمی شناسن و سلام می دن و اتفاق بدی نمی افته.
پاسخ:
این هم ایده ی خوبیه راستش اصن به ذهنم نرسیده بود
  • دختری درمِه
  • والا من دبیرستان که بودم ،یبار تو خیابون معلم راهنمایی ام رو دیدم

    بعد همینجوررر خیییره داشت بهم نگاه میکرد ولبخند میزد

    ولابد انتظار داشته برم و سلامی عرض کنم :-)

    ومن همینطور که داشتم از کنارش ردمیشدم به این فکر میکردم

    که این زن چقد به چشمم آشناس....کجا دیدمش :-)

    کیه؟؟بعد وقتی ازش عبور کردم...یهو یادم اومد

    معلم حرفه وفن راهنماییم بوده...

    چقدزشت که انتظار سلام واحوالپرسی داشته ومن اصن

    یادم نبوده کجا دیدمش :-) 
    پاسخ:
    خخخ بنده خدا حسابی زدید تو ذوقش!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی