نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

نصب ویندوز 10

جمعه, ۱۷ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۵۸ ق.ظ

سلام

امروز اومدم یونی ویندوزم رو آپدیت کنم همه برنامه هام رو گفت پاک میکنه منم مجبور شدم،

امیدوارم به ویندوز 10 بودنش بیارزه

بدترین نرم افزار هم متلبه کلی طول میکشه نصب بشه

ویندوز نصب کردن "بدترین قسمت" نداره همش بدترین قسمته

  • ظریف

نظرات (۳)

مهندس اگه لپ تابت تاچ نیست نصب نکن.
با ویندوز 7 هیچ فرقی نداره که هیچ بلکه 7 بهتر باشه.

پاسخ:
:) دیر گفتید ...
خوبه ویندوز عالیه
خیلی خوب کاری کردی
اصلا ویندوز ۱۰ محشره
خودت می فهمی حالا... واقعا ارزششو داشت
اصلا کند نمی شه...ویروسی هم که دیگه عمرا
هم از 95 بهتره هم از 2000 هم از xp هم از ویستا هم از 7 هم از 8
هم از همه چی....
ویندوز بهترینه
ماکروسافت حرف نداره

پاسخ:
:-|
می تونستی آپدیت کنی روی ویندوز ۷. یعنی ویندوز هفت رو پاک نکنی و بکنی اش ده. من این کار رو کردم فقط آفیسم داغون شد.
پاسخ:
:| فاز چیه دوستان ...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی