نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

روز خطی

چهارشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۴، ۰۸:۲۳ ب.ظ

سلام

امروز برای یکی میخواستم یه کاری بکنم که به یه بردی با دادن اس ام اس دوتا رله روشن خاموش بشه. هیچی دیگه معدود دفعاتی بود که سوتی ندادم و همه چی با هرچی تست میکردم جواب میداد خداروشکر؛

لازم به ذکره که دو سال پیش همین کارو میخواستم بکنم ولی بعد 3 هفته هم جواب نگرفتم. البته الان که میبینم کار خاصی نبود ولی خب اون موقع نشد...

حالا اینا رو برا این گفتم که بعضی وقتا حس میکنم بعضی چیزا فقط گذر زمان میخوان تا انجام شن ...

  • ظریف

نظرات (۳)

  • مـــیـــمـــ ☺☺
  • این گذر زمان بعضی وقتا 
    آدمو له میکنه:|
    پاسخ:
    اوهوم ... پیر میشیم!
    mohem ine ke ki az adam bekhad

    پاسخ:
    بیشتر برای انجام کاری که خودم قرار بوده انجامش بدم مد نظر بود..
    یه بار لایبری یه ال سی دیو نوشتم ال سی دی 20 تا پایه داشت بر خلاف تصور و شانسم دز اولین تست جواب داد :))) عمیقا درک میکنم :))))
    پاسخ:
    نهایت لذته برقیه واقعا! 

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی