نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

اقتصاد مهندسی

يكشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۴، ۰۸:۱۵ ق.ظ

سلام

یعنی با بچه ترین دانشجو های این دانشکده من کلاس اقتصاد دارم. شعور در حد بچه اول ابتدایی

نه اجازه میگیرن حرف میزنن

نه رو سوال فکر میکنن میپرسن

حرفی که استاد یک دقیقه پیش گفته رو میپرسن و روش بحث بیخود میکنن و تهش میخوان به حرف استاده برسن

نه فکر میکنن اصلا حرفشون چه ربطی به بحث داره یا نه ...


  • ظریف

نظرات (۱)

  • مـــیـــمـــ ☺☺
  • :\
    چه اعصاب خورد کن
    پاسخ:
    باید ببینید واقعا ... 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی