نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

Lucid dreaming

پنجشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۴، ۰۲:۴۸ ق.ظ

سلام

به مدلی از خواب گفته میشه که تو اون شما اختیار خودتونو دارید ... و میدونید خوابید

شاید فکر کنید خیلی خوب باشه ولی تا حدی ترسناک بود

من هر دفعه میفهمم خوابم به یه تحریک مثلا درد تو خواب از خواب میپرم ولی این دفعه یه مشکلی بود... نمیتونستم بیدار بشم یعنی تمام کسایی که تو خوابم بودن بهشون گفته بودم که خوابم و دارم خواب میبینم و آخراش با هر ضربه ای حتی نمیتونستم بیدار بشم !! میدونم قدر این خواب رو خیلی ندونستم ولی واقعا نصفه مغزم به این مشغول بود که اگه بیدار نشم چی میشه ... بدتر از همه این که آخراش یادم رفت خوابم... 

فکر کنم نولان همچین خوابی دیده بود که سعی کرد اینسپشن رو بسازه !!

کارای چرتی تو خواب کردم :


مثلا یادمه پرواز کردم

سر کلاس دکتر الفت که نیم ساعت بیشتر نگه میداره با صندلی اومدم بیرون:/

 چند بار به خودم سیلی زدم بیدار بشم ولی حس میکردم که دردش رو یه جا دیگه دارم حس میکنم )بدن اصلیم(

با کله شیشه یه جایی رو شکستم

آها اینجوری فهمیدم خوابم که جلو آینه حرکت کردم ولی اون که تو آینه بود حرکت نمیکرد فکر کنم قبلا هم اینجوری شده بودم ولی بعد از خواب پریدم از ترس ولی ایندفعه نمیشد بیدار شم و ادامه دادم! هیجانی بود واقعا

هیچی دیگه ساعت یه ربع به 3 هه و من دارم اینا رو مینوویسم

خدا قسمت شما هم بکنه!

--- آها راستی دقیقا مثل اینسپشن بود رفتار مردم ! خیلی جالب بود بجز چند نفری که میشناختم همه :| بودن کلا حتی وقتی کارای عجیب انجام میدادم

--خیلی بد بود که حس میکردم گیر افتادم اونجا ... حس میکردم بدن اصلیه یه اتفاق خیلی بدی براش افتاده که نمیتونه بیدار بشه


  • ظریف

نظرات (۵)

اثرات روغن لحیم روی مغزززززز....
پاسخ:
:)))))
جالبه.... من هم بعضی وقتا که سر کلاسا می خوابم همین حس بهم دست می ده. بعضی وقتا احساس می کنم دارم می افتم
می دونم که خوابم می دونم که رو صندلیم ولی انقدر حسه تو خواب با gain زیاد تقویت می شه و هی تقویت می شه که حس می کنم واقعا ۳ ۴ دقیقه است که دارم از یه برج بلند می افتم و هیچ راهی هم نیس که بیدار شم تا این که بوم! این دقیقا همون قضیه کلس! دیدی یکی که خوابه کلش شروع می کنه به افتادن :)))))
بعضی وقتا هم دستم می ره زیرم و تو خواب ازش خون می یاد و گاهی اوقات در می ره :/
چقدر چرت می گم و می گی
مهندس فیلم زیاد نگاه میکنی گویا!
پاسخ:
:)) تاحدی!!
  • مـــیـــمـــ ☺☺
  • فیلم کریستوفر نولان واقعا واقعا عالی بود:)))))
    خیلی بده ادم بدونه خوابه ولی نتونه پاشه 
    یا حتی صداش درآد
    پاسخ:
    :) آره یه ریززز بد بود!
    با صندلی اومدین بیرون :))))))))
    خواباتون چقد اکشنه :/
    الان نفرین کردین گفتین قسمت ما هم بشه؟ :|

    خواب امتحانی که هیچی واسش نخوندی از کابوسای خیلی خیلی وحشتناکه!!
    پاسخ:
    نفرین نبود! خیلی حال داد آخه تو یه حال و هوای دیگه ای هر کاری میخواید میتونید بکنید خیلی عجیبه ! 
    آره ازون خوابا هم دیدم واقعا بده!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی