نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

آرمین

دوشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۴، ۰۱:۰۷ ب.ظ

سلام

دیروز داشتم با آرمین جعفری که رنک 1 ورودیمون هست و هرچی آزمایشگاه میگزرونه گزارش کاراش سورس میشه و ... صحبت میکردم

ایشون خیلی همه چیز رو تمیز تایپ میکنه و با شکل و ... مینویسه و همیشه خیلی وقت میزاره رو گزارشاش

دیروز یه چیز جالب گفت ، گفت هفته پیش رفتم آزمایشگاه ماشین گزارشمو بدم ، من بودم و یک نفر دیگه بود ، من رو گزارش کارم صبح 2 ساعت وقت گزاشتم و تایپ کردم ولی اون یکی یه صفحه دستی نوشته بود و روش یکمی چای ریخته بود و ...! بعد این مسئول آزمایشگاه اومد گفت به نظرم این گزارش کاره که داغون بود ارزشش بیشتر از واسه تو هه ، گفتم چرا من که این همه وقت گزاشتم و خوب نوشتم چرا میگی این بهتره ، گفتش که به جای 2 ساعت وقت گزاشتن 1 ساعت میخوابیدی 1 ساعت گزارششو مینوشتی خیلی ارزشش بیشتر بود چون میدونیم دیگه آقای فلانی اینارو نمره میده میریزه تو سطل آشغال پس چرا بیخودی وقت میزاری روش؟

هیچی دیگه آرمین متحول شد ناگهان بعد 7 ترم :/


  • ظریف

نظرات (۳)

باشد که رستگار شو د!
پاسخ:
ایشالا!
  • مـــیـــمـــ ☺☺
  • راست گفته بنده خدا خب چه کاریه 
    الکی هی اذیت کنه خودشو
    پاسخ:
    منم بهش میگفتم گوش نمیداد :)
    کاش موضوع فقط همین بحث وقت گذاشتن بدون در نظر گرفتن هر گونه کپ زدنی بود...
    منِ بدبختی که هم کپ نمیزنم هم 10 برابر بقیه وقت میذارم و رنک1 دوره مون هم نیستم دلم رو به چی خوش کنم آخه؟؟
    واقعا یه وقتایی از زندگی تحصیلیم ناامید میشم که چرا مثل بقیه تن به بار کپ و اینا نمیدم...
    نمیدونم تهرانم مثل شریفه یا نه...ولی اینجا من خیلی از این موضوعات زجر میکشم...
    پاسخ:
    فکر میکنم همه جا مث هم باشه 
    بله اینم مشکلیه برا خودش ...
    این مشکل کپ زدن خیلی چیز بدیه واقعا نابرابری ایجاد میکنه بین کسی که زحمت میکشه مینویسه و کسی که ...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی