نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

حس خلا !

سه شنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۴، ۰۸:۱۱ ب.ظ

سلام

تو چند هفته اخیر 2-3 تا کار داشتم انجام میدادم و کلا هم کم میخوابیدم و هم در طول روز سرم شلوغ بود سر یکیشون که پنل خورشیدی داشت باید همش دنبال خورشید میدوییدم مخصوصا هفته پیش که کلا 5--6 ساعت بیشتر آفتاب نداشتیم! سر اونیکی هم یه سری مشکلات خورد که یه قطعه سوخت و داستان شد و یه بار هم کسی که میخواست یه هفته نیومد و عقب افتاد و ... خلاصه خیلی مشغول بود

پریروز از قضا هر جفتشون رو در عرض 3 ساعت تحویل دادم رفت و یهویی خالی شد کارام ! الان دو روزه 9 ساعت خوابیدم شبا و حسسابی در طول روز الاف بودم واقعا حس خوبی بود!

راستی این دویستمین پستم تو بلاگم بود تبریگ به خودم :) (منتشر شده-161 و نشده-39)

  • ظریف

نظرات (۴)

  • مـــیـــمـــ ☺☺
  • تبریک تبریک به تو تبریک به خودم تبریک به همه(اپیدمی شده بود یه وقتی ایییش)
    ؛)
    علافی مگه خوبه؟؟؟؟
    بگم؟
    بگم برو کارمیکن مگو چیست کار 
    که جوهر مرد کاره واین صحبتا؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    میرم میرم!
    حالا یکم به امتحانا برسم بعد میرم!
  • مـــیـــمـــ ☺☺
  • :/
    زود 
    :))))))
    جوگیر شدمااا
    پاسخ:
    :))))
    مبارکه
    پاسخ:
    سلامت باشید
    تبریک :-)
    پاسخ:
    تچکر!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی