نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

تجربیات دوستان

جمعه, ۶ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۰۴ ق.ظ

سلام

سه تا تجربه از جمال»

1- اگر تعداد قراره برد زده بشه و در داخل مونتاژ بشه بهیچ وجه IC ای که SMD باشه تو برد قرار نده... چون که بر اثر لرزش و طی حمل و نقل خیلیاشون دچار مشکل میشن 

2- قطعه ای که روش کاری قرار نیست انجام بدی رو نخر ! ، جمال از یه وارد کننده معتبر لودسل zemic قطعه خریده بود و به یکی فروخته بود ولی متاسفانه مشکل داشتن بعضیاشون که الان کاری از دستش ساخته نیست

3- تعداد کار نکردن خیلی بهتره، خوبه آدم یه دستگاهی سفارش بگیره روش وفت بزاره بسازه تا این که یه وسیله ای تو تعداد بسازه و درگیر گارانتیش باشه


یه تجربه از حسن»

4- دلیل این که بعضی وقتا بردا رو ناهید میزنیم لک میشه بعضی وقتا نمیشه بد بودن جنس ناهید نیست، ناهید صرفا چربی ها رو جابجا میکنه ، وقتی میزنیم اگه چربی برد از برد بیرون نریزه همون جا خشک میشه و لکه جا میزاره...

 

یه تجربه از علی »

5- هیچ وقت کدتو به کسی نده!



  • ظریف

نظرات (۶)

  • مـــیـــمـــ ☺☺
  • :) تجربه ی آخر خوب بود
    منتها من کد رو به رمز تعبیر کردم:)
    پاسخ:
    :) یه مقدار خوبی ازش سوء استفاده کردن 
    یه تجربه‌ی از من :
    ۶- مغزتو!!
    پاسخ:
    :) مغزتووو
  • مـــیـــمـــ ☺☺
  • :))) یه مقدار خوبی
    یاد تیکه کلام خودم افتادم همیشه میگم یه مقدار زیادی خیلی کم :)))

    +تجربه ی دوستتون (علی)Oo
    پاسخ:
    :)) 
    +++
    پاسخ:
    :)
    تجربیات خوبی بود مخصوصا شماره ۲ از جمال
    پاسخ:
    :) بایژنم
    فرکانس کاری ات انقدر اومده پایین که دارم به نوشتن توسط خودم فکر می کنم
    پاسخ:
    اوممممم احسنتم! بنویس بنویس!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی