نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

شیخ فضل الله

جمعه, ۱۳ آذر ۱۳۹۴، ۰۴:۳۵ ب.ظ

سلام

واقعا یکی از چالش های بزرگ زندگی من اینه که باید عبارت "انتهای شیخ فضل الله" رو تو کمتر از 1 ثانیه به راننده هایی که با سرعت 80 تا از بزرگراه میرن بگم و اکثرا هم نمیفهمن و نگه میدارن یه 40 متر اونور تر بعد که میرم سوار شم میگن که گفتی کجا ؟ و وقتی عبارت کذا رو میگم میگه نه و میره!

"انتها" باید حتما باشه تو عبارت

شیخ فضل الله هم هر جوری سعی کردم ساده کنم نشد !(شیخ ، شیخ فضل ، فضل الله، ...)

خلاصه اینجوریه که راضی ام به این که بگم "عوارضی" و ماشین هاش با این که 1 ماشین در 1000 تا ماشین میان رو سوار بشم :)

  • ظریف

نظرات (۵)

  • مـــیـــمـــ ☺☺
  • بگید fazola:))
    انتها رو هم بگید ته مه ها یا آخرِ
    پاسخ:
    :)) باید امتحانش کرد!
    با همون ماشین های عوارضی برو امن ترن
    پاسخ:
    :))
    فقط واینستا...
    پاسخ:
    سلام مهندس.

    شاید مسخرم کنی ولی به جای انتخاب راهکار منفعلانه ، هر طور که هست ، کار درست رو انجام بده.

    چطوری؟

    روی یه کاغذ A3 یا A2 انتهای شیخ فضل الله رو پرینت بگیر و خلاص !

    کاری هم نداشته باش که بقیه بهت میخندند یا نه! گناه که نمیکنی!!


    پاسخ:
    سلام!
    واقعا مشعوفم کرد ایدتون بسیار عالی بود!! دیگه لازم نیست دنبالشون هم بدو ام!
    پیشنهاد می کنم خونتونو عوض کنین :////
    پاسخ:
    خیلی سازنده بود!!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی