نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

خوشحالی های الکی !

جمعه, ۹ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۰۶ ق.ظ

سلام

همیشه سعی میکنم چهار شنبه شب ها برای خودم و احیانا یه سری دوستان یاداوری کنم که خوشحال باشم و باشن چون فرداش روزی هست که تعطیله و فرداشم تعطیله ! خیلی حال میده

این هفته که یادم رفت یاداوری کنم برا خودم بجاش امشب رو خوشحالی میکنم چون فردا تعطیله!

تازه ساعت رو باید تنظیم کنم که 2 شب زنگ بزنه و دوباره بخوابم این دیگه تهشه!! 

خوبه دیگه چیزای خوب که همیشه نباید خیلی خیلی خوب باشن...! از چیزای معمولی هم میشه لذت برد!

  • ظریف

نظرات (۳)

سلام عزیز
همیشه شاد باشی
پاسخ:
سلام ممنونم
چرا ساعت ۲ بیدار میشید و میخوابید؟بخاطر اون لذت کوچولویی که بین خواب و بیداری هست؟
پاسخ:
آره خوبه دیگه :) 
البته امشبو که نشد زود بخوابم...
  • مــــــــ. یــ.مــ
  • :||||
    مرسی راه حل
    پاسخ:
    :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی